Det må seriøst være noe galt. Etter vrakstedet så er det så å si umulig. Hva er taktikken til folka her? sad.gif
Jeg brukte "Heavy shotgun" som jeg fant ved siden av vraket. Når de bugsan kom, brukte jeg først maskingeværet (Den som bruker kuler og ikke blir oppvarmet) for å ta den oransje insekten (som var først). Når den var død, byttet jeg til heavy shotgun og plaffet ned hvert insekt med ett skudd. Hold deg også ivekk ifra de, slik at du ikke tar skade. Drit oppi å skyte de oljetønnene (om du gjør det). Har klart det to ganger nå med bare hagla. Meget brukbart våpen... Hehe. Prøv å holde deg utenfor vraket og oppe ved fjellsiden å skyte (mest mulig sør ifra vraket, eller mest mulig ifra bugsan når de kommer).
Har funnet et par bugs ved spillet:
1. Det finnes et insekt som ligger i en fjellgrop, om du faller ned i denne. Er det umulig å komme seg opp (ligger litt ifra vraket).
2. Vet ikke om dette er en bug, men jeg skriver det bare opp. Uansett hva du skyter på de soldatene på starten, så tar de ikke skade. Spreng en oljetønne som ligger under hvor de står og de legger ikke merke til noe. Har ikke prøvd Hard Mode enda, så jeg vet ikke om det er noe forandring der.
Ellers er det trist at jeg ikke kan lagre i spillet. Har vært et helvete å starte det samme oppdraget om og om igjen pga jeg taper bugangrepet nært vraket.
Får håpe at det endrer seg når spillet blir lansert.