Starwars Galaxies Total REVAMP !

Det er en ny oppdatering til spillet, jeg har selv prøvd det og kan si at det fungerer ganske så bra. :) Combat blir nå real-time ikke tur-basert, og det er nå bare 9 professions; Jedi, Bounty Hunter, Spy, Commando, Entertainer, Medic, Officer, Smuggler og Trader. Du kan altså starte med en av de her, når du starter spillet. Det er vel egentlig det meste, bortsett fra at sånn cirka hele spillet blir annerledes. Blir morsomt med noe nytt. :)

Mulig jeg begynner å spille det litt igjen for å teste ut Jedi. Prøve iherdig å bli Jedi før jeg sluttet, og det ultimate ønske før jeg begynte å spille var å rollespille som Jedi i et MMORPG.

Hva mener man med ikke tur-basert. Vil det si at man styrer 100% hva karakteren din gjør? I så fall blir spillet 10 gangere fetere

Foressten, er det noen som vil kjøpe et pent brukt eksemplar av Star Wars: Galaxies Total :svette:

Lodin

Der Waaaah
De har tatt alt det som var igjen av unikheten med SWG og laga en EQ og PS klone. Hurra for Sony! :rulleøyne:

Hva mener man med ikke tur-basert. Vil det si at man styrer 100% hva karakteren din gjør? I så fall blir spillet 10 gangere fetere

Foressten, er det noen som vil kjøpe et pent brukt eksemplar av Star Wars: Galaxies Total :svette:
[/b]
Ja, det blir mer lignende et fps spill innenfor kampene. Det er du som sikter med våpenet ditt, og det er du som styrer hvor mange skudd som blir avfyrt og samme med melee.

Har fått spilt litt idag med det nye systemet, må si jeg digger det, og kansje jeg endelig greier å holde meg til et mmorpg spill, håper virkelig det, har værtfall vært kjempe artig så langt :D

Jepp, virker bedre nå enn når jeg dro. Om noen spiller på chimaera send en /tell til Myson, trenger litt hjelp med combat systemet og noen andre ting, mye som har forandret seg.

Prøvde Jedi, men det var jo så utrolig kjedelig i forhold til spy :eek:

Kommer til å teste ut når jeg kommer hjem, og jeg gleder meg faktisk en smule.

Jepp, virker bedre nå enn når jeg dro. Om noen spiller på chimaera send en /tell til Myson, trenger litt hjelp med combat systemet og noen andre ting, mye som har forandret seg.[/b]
Om du spiller der, tror jeg at jeg lager meg en char der. Jeg kommer i hvert fall ikke til å returnere til min gamle char siden jeg hatet navnet på den.

Sørlandschips rir igjen! Navn er din greie, da.

Eh. SPam. Blah. Skulle jo skjerpez meg litt ... uhm. JA!

Er det stealth i spillet? (meg=hore)