Starwars Galaxies trial!

#4
-har lastet ned og installert. oppdaterer nå, kan bli morro nå som de skal(har?) endret på combat systemet osv.
 
#5
Informer oss om man trenger kredittkort.

Lodin, du glemte EverStarPlanet QuestSideWarscraft 2
 
#6
Neida, bare last ned - installer og begynn med spillinga, går ganske fort, jeg spiller på Eclipse^^ (tror jeg..)
 
#7
mange skryter voldsomt av grafikken til dette spillet, vel, Wookie jedi som tar på seg "padawan" klærne mister halsen sin, huet hans flyr over kroppen =P


hoppe-animasjonen er også nesten som i betastadiet, men ellers err dette spillet meget underholdende.
 
#8
Jeg elsker nettverket mitt, jeg mister internet etter å ha lastet ned 66%.
 
#11
Nå har sony gjort no bra!!.

Dette blir faktisk spillet som drar meg vekk fra wow. Dette er den ultimate star wars opplevelsen(sammen med kotor spillene)!!


anbefales
 
#14
dette var morro frem til "You have to pay for the game to get anywhere in the galaxy, all you can do is to run around this small station killing insanely weak creatures doing quests for no good."



han sier selvfølgelig ikke det ordrett da =P
 
#18
Daaa-aaah, jeg er ikke teit. Hvor lenge ligger denne trialen på nettet? Jeg fant en SWG-beta på nettet, men det gikk ut i 2004.. Når stenges trialen?
 
#20
Har ikke Flash 8 på denne drittPCen, og den gode er på verksted. Så jeg vil ikke være for sein med å laste ned, derfor jeg lurte.
 
Topp