Steam friendlist

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#1
Jeg tenkte folka her kunne legge ut sine spilletags her, så man lettere kan spille mot hverandre i spill fra steam.
Jeg vet ikke om det allerede er gjort her, men jeg kan si så mye som at jeg er agradula der også.

grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har lyst å teste defcon mot folk, jeg kanskje ikke kjenner, men ihvertfall som jeg vet hvem er.

og med steam kan man jo plutselig spille hl2 og diverse andre spill mot hverandre.

liste:

agradula = agradula

AzMan = Azman

Terje = Terje7795

Herio = Ace0077

Yetipants = Se email

Cowling = Cowling

Aleks = Aleks4

NiloPilo = NiloPilo
 
#2
Okei. What the hell, lets give a try.

Mitt account name er. *trommesolo* AzMan

Stunning?

Gidder du å lage ei liste etterhvert agradula, også kanskje kunne det stå hvilket spill man spiller via Steam.

F.eks:
AzMan - CS:S
 

Terje

mostly harmless
#3
Sjeldent jeg har steam oppe, men det hender jeg deathmatcher litt i HL2. Faktisk aldri spilt CS noe særlig (vet ikke, har liksom aldri fenget. Sikkert fordi jeg fikk mye deng da jeg prøvde :p )

Anyway, min konto heter Terje7795
 
#4
Ace0077. Tragisk, men sant :p
Spiller for det meste The Ship. Så hvis noen er med på det så hadde det vært HELMAX]/I].

Absolutt verdt de 20$ i tilfelle noen lurte.... [/promosjonel] :svette:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Jeg har hatt Steam-konto såpass lenge at jeg ikke fikk velge noe brukernavn da jeg sajjna opp, så brukernavnet mitt er det samme som epostadressen jeg bruker på MSN. Sjekk profilen min, så finner dere greiene.
 
#6
Din late jævel. Her skal du føre opp steam nicket ditt. Uansett om det er e-mail adressen din. :)
 

K999

Keystone State Of Mind
#7
Vel har ikke mange spill på den, men har hvertfall en steam account.

Og min steam account name er: Cowling
 
#8
Aleks4 er min, men de eneste multiplayer spillene jeg har er Half-Life 1 og 2: Deathmatch.

Har lyst på The Ship, men kredittkort betaling er utilgjengelig for meg - dessuten sparer jeg til kjeksboks :(
 
#9
NiloPilo


starta og spille css ikke så lenge siden...haha.. morsomt irriterende det spillet..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
I hovedvinduet på Steam er det en knapp som heter Friends. Trykk der, så på Options, og så på Add Friend. Verre var ikke det.