Jaggu, da er julesalget i gang på Steam. Det viktigste først: Oddboxx er på salg nå, til noe rundt €13. Dette er da de to første Oddworld-spillene sammen med Munch's Oddysee og Stranger's Wrath som tidligere bare var å få spilt på Xbox (1). Jeg kan iallfall anbefale Stranger's Wrath på det varmeste, og denne pakka er no-brainer for min del. Kjøøøp!
Ellers:
- Titten Quest Gold til €2,5. Habil Diablo-klone du skal jobbe hardt for ikke å få valuta for pengene av til denne prisen. Vel, du trenger strengt tatt bare å la være å spille det, men... ja.
- Super Kjøttgutt til €3,5. Billigere enn på Xbox 360, så billig at du nesten kan ta deg råd til å kjøpe det igjen selv om du allerede har det. Synes jeg.
- Kampjorde: Uskikkelig Foretak 2 til €13,59. Latterlig god pris for en av årets beste manshoots. Kommer så langt ned på lista siden alle med interesse av manshoots såklart allerede har kjøpt det.
- Slogum-Deus Ex og Slogum-Deus Ex' bror til €2,69. Hvis du fortsatt ikke eier Deus Ex (bra jobba siden det rutinemessig blir rabattert til småpenger i alle Steam-salg) er dette nok et hint om at du ligger litt i bakleksa.
- Tronarvingen fra Trøgstad-serien til 75% rabatt. De tre spillene i den forrige nye trilogien (dette begynner å bli komplisert) er vel verdt å sjekke ut, iallfall til denne prisen. Hvis du bare vil ha ett anbefaler jeg Sands of Time.
Ellers er det også flere utgivere som har smelt hele katalogen sin på salg, deriblant Bethesda og Rockstar. Bethesda gir deg Morrowind, Oblivion, Call of Cthulhu, Fallout 3 og Jew Vegas og - sist, og definitivt minst - Rogue Warrior. Rockstar lar deg plukke opp alt som kan krype og gå av Grand Theft Auto (iallfall på PC), og det er vel verdt å få med seg hvis du mangler noen.
Jau. I tillegg kommer såklart masse indie-pakker og greier og der finnes det også mange kupp. Orker ikke gå gjennom og kommentere alt, men spør gjerne hvis det er noe du er interessert i å vite mer om. Mest sannsynlig veit noen her på forumen litt om hva det går i.