Steams julesalg 2010 MASSIVE BARGAINS, BATMAN

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nå kjøpte jeg jaggu The Witcher. (også VVVVVV da)

Oh shi... leste en del poster på gaffers, og porten til Stranger's Wrath høres virkelig horribel ut (det snakkes om tidenes værste), og en fyr fra JAW (de som hadde ansvar for den) driver - eller drev, det ser ut til at han rage-quitta - med kraftig damage control. Snakker om at folk hadde urealistiske forventninger - det er jo tross at bare et fem år gammelt spill på en ni år gammel hardware, og det er jo selvsagt ikke uventet at det ikke kan kjøres i høy oppløsning og at det kjører bedre enn GTA IV på PC.

Er det virkelig så ille? Kan nesten se for meg at JAW får en kraftig på tygga fra Oddworld Inhabitants for en ubrukelig jobb utført. Munch's Oddyssey kjører visst laaaaangt bedre, og den jobben var utførst av noen andre enn JAW.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For å si det sånn så er det bare å smelle GTA IV på full rulle på denne maskinen. Stranger's Wrath, not so much.

Lodin

Der Waaaah
Nedtelling til noen finner kode fra den der ytterst bedritne Xbox-emulatoren som gjorde rundene for noen måneder siden og stort sett ikke kunne spille en dritt, inni alt rotet til SW. =D

Lodin

Der Waaaah
De to siste postene til JAW-duden som viste seg å være CEOen i firmaet, sjefen for hele greia.
As a CONSOLE gamer myself, I'm used to games running at 1280x720 with an FPS of 20 to 40fps (GTA4, Assasins etc) and I am fine with that, I do NOT (personally) need to see the game running at 60+ fps to be made happy, the GAME is everything do me.

Where the problem lies is *I* didn't actually think PC gamers were ninjas at wanting the highest FPS NO MATTER WHAT!
There was no commitments to HD modes or 60fps BUT saying that we have played it on various machines at 40fps at 1280x900 etc. Whilst this MAY not be ideal for some of you, it's certainly a lot better than the original Xbox version at 640x480 locked at 30fps.
Just Add Water har vistnok tatt over hele prosjektet og skal prøve å redde det, men jeg har mine tvil.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så det han sier er altså at vi måtte skjønne at de kom til å gjøre en dårlig jobb, siden de er ræva. Greit å vite.

Erlend har jo vært hos folka, han kan sikkert levere en respons personlig. :p

Lodin

Der Waaaah
Nye deals og gjett hva, de stinker!
Modern Warfare 1 til 98 spenn! Er vel forsåvidt første gang det har fått senka prisen.
Recettear, Just Cause 2, Asscreed 2 og Tales of Minky Island er jo alle bra, men de eier og alle. Selv er jeg litt frista til å plukke opp Railworks 2 på pur faen siden det var relativt billig. =D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Moderne Farfar 1 ble rabattert under Thanksgiving-salget også, gitt.

Railworks 2...? Vi får se. Vi får se!

Lodin

Der Waaaah
40 spenn er forresten helt kurrant for AvP selv hvis man driter i Predator-kampanjen og multi (siden de suger).
Blir vel og å coppe Bully siden jeg bare spilte det halveis på PS2 og det er en del bedre på PC etter sigende. Dagens deals stinker visst ikke så mye alikevel.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
PC-utgaven av Bully er en del bedre, ja. Når det er sagt hadde jeg en del problemer med å få startet det på peseet mitt, husker ikke hva jeg gjorde for å få fiksa det. Nuvel.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Railworks med all DLC = over 9000 dollar

Lodin

Der Waaaah
Var vel 750 og noen dollar det lå på før de oppgraderte til RW2? sef. funker ikke noe av DLCet til oppfølgern.

Under 9000. Nei jeg vurderer Hitman 2 på grunn av godfeelen det spillet har generelt. Har runna det sånn 3 ganger men må nok kjøre igjennom igjen.

Lodin

Der Waaaah
Tro det eller ei folkens, men dagens deals, de stinker for det meste ikke!
Mass Effect 2, Risen, Deathspank, Dead Rising 2, Darksiders og Blood Bowl eier alle. Selv coppa jeg Silent Hunter 5 siden det vistnok er mer lettlært enn forgjengerne og jeg harke spillt en ubåtsim siden Silent Service på NES. :)

På NES faktisk. Visste ikke det kom ut på NES engang. Jeg spillte det på daværende mesterraskemaskinen (C64 og Amiga). :D

edit: Darksiders er min. Jeg håpet på at det skulle komme på salg.

Lodin

Der Waaaah
Bladde gjennom manualen og det viser seg at man kun kan leke med Type VII ubåter og de er tyske. Med andre ord for en gangs skyld et spill hvor man utelukkende kan være Nazi. =D
Virker lovende at man kan traske omkring inni hele balja i førsteperson og gi ordre via snakkemenyer istedetfor bare en masse obtuse knappekombinasjoner.

Kilik

Lokal moderator
Må nevnes at Mass Effect 2 fortsatt er billigere på Play.

Lodin

Der Waaaah
Og sånn ellers, hvis Farming Simulator 2011 blir deal og havner under femtilappen stemmer jeg for at flest mulig av oss kjøper det og spiller multi. :gnoh:

E: Nei, ikke på julaften! En eller annen gang når folk har tid som vi finner ut av i egen tråd.

Terje

mostly harmless
Kompisen kjøpte det for en stund siden og har faktisk spilt det en del. Fyren synes det er konge. Nå er han selvstendig næringsdrivende maskinfører og verken gamer eller geek sånn ellers, så jeg vet nå ikke.