[PC] Steams julesalg for 2011

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#21
Fallout: New Vegas koster nå 40 kroner, og hver bit DLC koster en fjerdedel av fullpris. Er vel lov å si at det gir en viss pang for antilopen.
 

Lodin

Der Waaaah
#22
Ja, men siden jeg har alt fra før av så stinker den og alle de andre dealsene. :ras: Hadde vurdert Driver Frisco, men ikke til 25 Euro. Får bli påskesalget eller når de endelig innser at det må bli billigere.
Sånn ellers er vel søndag siste dag med deals og det blir nok bare repetisjoner. Da er tiden inne for å coppe ting som ikke ble deals og da skal ihvertfall jeg ha Fable 1 siden de endelig har porta Lost Chapters, Super Street Fighter IV Hu Hei Edition, Garshasp the Monster Slayer fordi God of War mekka i Iran og sikkert en del annet snusk også. Vurderer å kjøpe Bad Rats til noen av dere også. =D
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Herre snute, L.A. Noire til 13 Euro. Sier vel litt om hvor mye Rockstar hater det spillet. Coppa det uansett siden det virker som et spill man bør ha spillet. :ehm:
 
#25
Bioshock 2 til 5 dollar = solgt. Skrapet også med meg LA Noire og Dark Fall 3.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Dævv Øy og Makt å Maggi-Heltær 6 her i gårn. Og kanskje Erkeskinkebyen hvis jeg finner ut at jeg har råd. Vi får se.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#28
Vanligvis er jeg litt <_< med disse salga, men av en eller anna grunn sprakk jeg totalt i år. Har mye å gjøre med at de faktisk reduserte mange av spillene jeg har vært ute etter da.

Det ble Skyrim, Hoard, Portal2. Makt&Maggie Heltenes Klæsj, og DoW2Retribution av egen lomme, og i gave fikk jeg SSFIVAE (den beste såklart), Earth Defense Force, Dungeon Siege 3, og Dungeon Defenders.

Lurer på hva jeg skal finne på til neste salg, har hørt at tarmslyng gir masse sympatipoeng.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#29
Jeg er så blakk atte hjælp for tiden, så jeg gruer meg hver gang jeg klikker i denne tråden for tiden. :(
 

Lodin

Der Waaaah
#30
Er det derre Earth Defense Force no å coppe? Har bare hørt at orginalen er mye kulere og det finnes bare til 360. Der koster det 150 spenn så det er lissom ikke evig lidelse der heller.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#31
Jeg har bare spilt non 4-5 oppdrag så langt, og det er stort sett Serious Sam med Starship Troopers-tema. Oppdragene er stort sett "gå her, drep denna", men jeg gir da blanke i hva det er så lenge det involverer SKYTAALT%QY#¤RHKQF

Har ikke spilt første til å kunne sammenligne.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Er det derre Earth Defense Force no å coppe? Har bare hørt at orginalen er mye kulere og det finnes bare til 360. Der koster det 150 spenn så det er lissom ikke evig lidelse der heller.
Spørs litt. For det første er også EDF2017 en oppfølger (originalen er vel Global Defence Force eller noe på PS2), og Insect Armageddon er - som Tomas påpeker - mye det samme spillet bare med ekstra RPG-dingsebomser, klassesystem og sånt. Den største forskjellen er vel at Insect Armageddon er US-produsert der hvor EDF2017 var Japan-produsert, og dermed er spillene omtrent like cheesy men på forskjellig måte. EDF2017 hadde mye sjarm i at det åpenbart var laget som et budget-spill og dermed var festlig hjelpeløst på en del ting, det er stort sett borte i Insect Armageddon. Men men, uansett ålreit spill.
 
#34
Global Defence Force var ... jeg vet ikke. Temmelig hjelpeløst. Vet ikke om det ble noe bedre etter den første timen, men den første timen var ikke akkuart noe som skrek 'JA'.

Men Kieron Gillen elsket EDF2017, og det må jo bety at det vitenskapelig sett er like bra som Darwinia og Hostile Waters.

Edit: Portal 2 til $7.50 og Bastion til $5.09 var også løp-og-kjøp. Siden folk stadig snakker om dem må det jo bety at de har noe for seg.

Edit 2: Kuriosa om min spillanmelderkarriere: Min MOH Vanguard-anmeldelse var en ripoff av Kierons EDF-anmeldelse. Jeg oppdaget dette først nå. :argh: Underbevisstheten!!!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Ånei så leit (nei).
 
#38