Steder man kan levere inn spill.

Her i Oslo er det omvendt.
Spiderman tar imot spill og kan gi cash for dem.
Ebgames kan bytte spill, eller hvis du er heldig får du tilgodelapp/gavekort.
Vet ikke om andre steder som tar imot spill...

Jeg kan ta imot brukte spill, bare send de til Martin Løvaasen Røyskattlia42 3932 Porsgrunn =D

Som sagt, EBgames tar imot brukte spill. Leverte for en stund inn møkaspillet BMX XXX, og fikk 100 kr avslag på det neste spillet jeg kjøper. Tror ikke man kan få det i kontanter derimot.

Nei, det kan man ikke, jeg vet det.

Opprinnelig skrevet av FFMort@08.02.2005, 17.02
Vet at folk har levert ps1-spill på ebgames på ski og fått 20-30 kr per stykk.
174654​
Haha! Ja, da vet du hva du har å gjøre, roy_nor. Løp ned med alle rpg'ene du har til PsOne, så får du kanskje en hundrings for dem :p Hehe.

Var der for en stund siden med Suikoden 2, bare for å spørre for å spørre hva de ville ta for det (hadde ikke tenkt til å selge det). Så mannen i kassa prøvde å bippe den inn på dataen ved å bruke strekkoden. Siden de ikke hadde den inne kom det ikke noe opp på dataen, så han sa kan kunne gi meg max 20,- for det. Da lo jeg høyt. Hehe.

D

Deleted member 91

Gjest
Du som bor i Tønsberg-omegn, Roy_Nor, kan jo ta turen innom TBCgames. De tar imot spill. Jeg har ikke byttet der selv, så jeg veit ikke om du får tilgodelapp, penger, blabla. Du kan jo se. :)

Er temmelig sikker på at Roy_Nors retningssans ikke klarer å lede han dit.

Men etter det jeg vet så kan man bytte inn ett bruktspill inn imot ett annet bruktspill på TBCgames. Og utvalget er ganske stort, men ikke bra ...