Steel Battalion: Line of Contact

#1
Hei.

Hadde tenkt til å kjøpe meg Steel Battalion: Line of Contact ettersom jeg har orginalen.
Virket ganske tøft å kunne spille online :)

Så jeg sjekket da rundt hvilke butikker som hadde det.
Her i Norge fant jeg det kun hos Gamesmix til 1995kr. Tenkte kanskje at det hadde gjort en feil ettersom i de anmeldelsene jeg har lest så selges kun Line of Contact separat og at man må ha orginale Steel Battalion med kontroll.
Så jeg sendte da mail til Gamesmix å spurte om de hadde gjort en feil.
Fikk da svar at de hadde sjekket det opp og at de hadde fått beskjed om at i Skandinavia selges kun Line of Contact i pakke sammen med kontrolleren.

Dette er jo litt kjipt for de som alerede har det orginale Steel Battalion! :doh:
Ser at i England så selger de kun spillet uten kontroll.
Er det noen som vet om noen butikker i Norge som kun selger spillet?
Og er det som Gamemix sier riktig? Hørtes litt merkelig ut at dette kun gjelder Skandinavia <_<
 
#3
Xenon: Det er så dyrt. Den "kontrollen" det er snakk om veier totalt 30 kilo.

Hvis det virkelig er tilfellet at du bare får kjøpt det med kontrollen i Skandinavia, kan du prøve Play.com. Du må nok betale toll, men det er vel verdt det, eller hva?
 
#4
Steel battalion vil bli et klenodium på lik linje med orginale zelda gold edition og panzer dragoon saga om noen år.
 
#5
AAAAAAAAAAH,ikke det spillet. Det er det første spillet i verden som jeg har blitt sprø av. Lakitu har kontrollen til det første spillet som kom ut, og den irriterer noe så inderlig. Den tar så jæææææææævlig stor plass. Jeg hater alt med den!!!!!!!! Og vi har ikke så mye plass i leiligheten vi bor i (fylt med konsoller,kontrollere,ledninger og spill).
Hadde det vært opp til meg så hadde den blitt kasta forlengst. Bare så veldig synd at han har lyst å skaffe seg det nye spillet, akk da må jeg leve med det helvetes monsteret...........

:puke: :evil: :doh: :angry:
 
#7
Hadde vi hatt større plass (helst en egen stue) til å ha alle duppe dingsene til Lakitu så hadde jeg nok vært mildere stemt ovenfor den tingen (Penis-forlengeren.) Hvis det ikke er lekene til ungene som flyter rundt omkring så er det alle spill tingene. Og det er ikke kødd engang..... Nei, vi må ha et hus med minst 2 stuer og en haug med TV'er.
Lakitu har stolt vist spillet til venner og slektninger, mens jeg står og freser bak for å få plass til mat og drikke på bordet.....
Men jeg må jo smile når Lakitu rigger seg til i godstolen,med monsteret foran seg og se på når han prøver å holde styr på alle 50 knappene.... Det blir kanskje gøyere å se hvis det er bra Live, kanskje han frelser meg. Vi får se...
 
#8
Opprinnelig skrevet av Buku@29.04.2004, 07.57
Xenon: Det er så dyrt. Den "kontrollen" det er snakk om veier totalt 30 kilo.

Hvis det virkelig er tilfellet at du bare får kjøpt det med kontrollen i Skandinavia, kan du prøve Play.com. Du må nok betale toll, men det er vel verdt det, eller hva?
Handler en del fra Play.com, men har ikke lyst til å betale toll på det :)
 
#9
Opprinnelig skrevet av Typho+29.04.2004, 23.45-->
<!--QuoteBegin-Buku
@29.04.2004, 07.57
Xenon: Det er så dyrt. Den "kontrollen" det er snakk om veier totalt 30 kilo.

Hvis det virkelig er tilfellet at du bare får kjøpt det med kontrollen i Skandinavia, kan du prøve Play.com. Du må nok betale toll, men det er vel verdt det, eller hva?
Handler en del fra Play.com, men har ikke lyst til å betale toll på det :) [/b]
Det er ikke toll man må betale, det er moms. Toll og moms er to helt forskjellige ting.
 
#10
Ikke tenk tanken en gang. Du bestiller ikke den nye selv om det er kult med blå lys istedenfor grønn...... Ellers flytter du inn i hønsehuset.....
:thumbsup:
 
#11
Hehehehe.

Den kontrollen må faen meg være svær. Hvis Lakitu havner i hønsehuset med kontrollen, skal du da ta hønsa inn ? (selv om jeg tviler på at dere har høns da :p)
 
#13
Opprinnelig skrevet av Lakitu+30.04.2004, 08.18-->
Opprinnelig skrevet av Typho@29.04.2004, 23.45
<!--QuoteBegin-Buku
@29.04.2004, 07.57
Xenon: Det er så dyrt. Den "kontrollen" det er snakk om veier totalt 30 kilo.

Hvis det virkelig er tilfellet at du bare får kjøpt det med kontrollen i Skandinavia, kan du prøve Play.com. Du må nok betale toll, men det er vel verdt det, eller hva?

Handler en del fra Play.com, men har ikke lyst til å betale toll på det :)
Det er ikke toll man må betale, det er moms. Toll og moms er to helt forskjellige ting. [/b]
Ja, er klar over det. Bare jeg som ikke tenker meg om når jeg driver å skriver ;)

Men synes det er så mye mas å drive å fortolle det selv, derfor hadde det vært fint om noen hadde solgt det i Norge :)