Hei.
Hadde tenkt til å kjøpe meg Steel Battalion: Line of Contact ettersom jeg har orginalen.
Virket ganske tøft å kunne spille online
Så jeg sjekket da rundt hvilke butikker som hadde det.
Her i Norge fant jeg det kun hos Gamesmix til 1995kr. Tenkte kanskje at det hadde gjort en feil ettersom i de anmeldelsene jeg har lest så selges kun Line of Contact separat og at man må ha orginale Steel Battalion med kontroll.
Så jeg sendte da mail til Gamesmix å spurte om de hadde gjort en feil.
Fikk da svar at de hadde sjekket det opp og at de hadde fått beskjed om at i Skandinavia selges kun Line of Contact i pakke sammen med kontrolleren.
Dette er jo litt kjipt for de som alerede har det orginale Steel Battalion!
Ser at i England så selger de kun spillet uten kontroll.
Er det noen som vet om noen butikker i Norge som kun selger spillet?
Og er det som Gamemix sier riktig? Hørtes litt merkelig ut at dette kun gjelder Skandinavia
Hadde tenkt til å kjøpe meg Steel Battalion: Line of Contact ettersom jeg har orginalen.
Virket ganske tøft å kunne spille online

Så jeg sjekket da rundt hvilke butikker som hadde det.
Her i Norge fant jeg det kun hos Gamesmix til 1995kr. Tenkte kanskje at det hadde gjort en feil ettersom i de anmeldelsene jeg har lest så selges kun Line of Contact separat og at man må ha orginale Steel Battalion med kontroll.
Så jeg sendte da mail til Gamesmix å spurte om de hadde gjort en feil.
Fikk da svar at de hadde sjekket det opp og at de hadde fått beskjed om at i Skandinavia selges kun Line of Contact i pakke sammen med kontrolleren.
Dette er jo litt kjipt for de som alerede har det orginale Steel Battalion!

Ser at i England så selger de kun spillet uten kontroll.
Er det noen som vet om noen butikker i Norge som kun selger spillet?
Og er det som Gamemix sier riktig? Hørtes litt merkelig ut at dette kun gjelder Skandinavia