Stilig design selges for en billig penge

#22
Opprinnelig skrevet av Andorin+08.02.2005, 08.56-->
Skrivefeil, Agahnim?

<!--QuoteBegin-Agahnin
Skrivefeil er når man ikke er flink nok til å skrive grammatisk riktig, ikke når man trykker på feil tast. Da kalles det tastefeil.
Taken from ZP forums.
174490​
[/b]
Hahaha, ja. :flau:
 
#24
Er selv Grafisk Designer/Mac Operatør og synes ikke siden var så ille jeg. Veldig enkel, pen og oversiklig, men noe for "slappe" farger som noen allerede har påpekt.

Men tviler på at du for solgt den for 300kr, for å si det sånn. Det tar ikke lange tiden og lage en maken om man har litt kunnskaper om f.eks Adobe programmene.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#26
Det er helt greit, men jeg hadde faenmeg aldri betalt 300 for det der.
 

SHDR

Gullmedlem
#28
Opprinnelig skrevet av schism@16.02.2005, 18.03
Er selv Grafisk Designer/Mac Operatør og synes ikke siden var så ille jeg. Veldig enkel, pen og oversiklig, men noe for "slappe" farger som noen allerede har påpekt.

Men tviler på at du for solgt den for 300kr, for å si det sånn. Det tar ikke lange tiden og lage en maken om man har litt kunnskaper om f.eks Adobe programmene.
178558​
Du velger, som utdannet grafisk designer, å overse at banneret som header siden er komplett uten komposisjon eller konsistens? Det er greit å være oppmuntrende, men snillisme har aldri ført til noe positivt. Nå kan faktisk karen vifte rundt med "Menne, en EKTE grafisk desaigner sa atte det var bra da!!!"
 
#31
Jeg syntes designet var fint jeg, og til dere som syntes dette designet er så dårlig, og sier at dere kan lage såååååååå mye bedre......slutt å si det...overbevis oss=).
 
#32
Altså, de går ikke i 7. klasse, og trenger ikke å bevise seg for kvisete fjortisser som følger jante-loven til punkt og prikke.

Siden var kjedelig, hadde idiotiske farger, og var langt i fra noe speissielt. Logoen var bare tre spillkarakterer ved siden av hverandre, hurra! Fikk du photoshop i går?
 
#33
Wow, Eivind2k: Dine kvasse og meget intlektuelle svar rører meg.
Doh.

Ikke diss mannen for mangel av bissnisssans.
Han får vel lov å prøve?

Gi han heller konstruktiv kritikk.
 
#34
Du kan ikke selge et design. Og man kan ihvetfall ikke selge et slikt design.
Herregud, folk gjør jo sånt gratis.

Eneste kritikken han tydligvis tåler er snillistisk "klapp-på-ryggen" kritikk. Lurer på hvor langt han faktisk kommer med det.
 
#35
Ernie, visst du vil ha seriøse tilbakemeldinger om siden din, så kan du stikke på Web-design-delen på hardware.no. Visst ikke du allerede har vært der :)

Der er det også flere folk som gjør oppdrag til forskjellige personer og tener penger på det. Mekker web-sider og sånn.
 
#36
Opprinnelig skrevet av Shadar@08.02.2005, 12.47
Man selger LØSNINGER, ikke design. Det der er verdt akkurat kuk, ettersom jeg kunne slengt sammen noe omtrent tjue ganger bedre på en halvtime.
174527​
Iallefall ørten ganger bedre enn den såkalte fremsiden til SG som kun er en mer pedagogisk utgave av Gamespot sin. Ja, jeg prater om siden som har en Topp To boks.