Stinky McGee presents Stinky McGee's Grimm, a Stinky Mcgee production

Lodin

Der Waaaah
Først ble han kjent for å ha et modikum av talent med en serie kart til Doom og Quake 2. Så fastsatte han sin gothete stil med det veldig stilige Alice. Så bæsja han bort alt med ubruklige Bad day LA. Fornavnet hans er American, men det er bare pretensiøst tull så vi kaller ham Stinky Mcgee.
Nå er han her igjen med en ny serie alternative utgaver av klassiske eventyr og første episode, Gutten som ikke visste hva frykt var er ute. Heldigvis for oss kan den lastes ned og spilles gratis i en stund framover. Uheldigvis for oss ligger den på Gametap og serveren timer ut hele tiden. :hmm:
Ser ut til at dette er adventure platforming ala. Psychonauts, men jeg er jaggu ikke sikker siden lite konkret info er ute på hjemmesida eller andre steder. Om ikke annet er den grafiske stilen dritlekker og Tim Burtonete så her har ihvertfall gamle Stinky lyktes. Så får vi se om dette er noe å bruke fire dollar per månedlige episode på framover da.

Kan lastes ned her.

Lodin

Der Waaaah
Dobbelpost siden jeg nå faktisk ha testa det og det er en... Katamari klone. :wth:
Som den lille gnomen Grimm skal man løpe rundt på forskjellige deler av eventyret og gjøre dem mørke. Jo mer av historien man omvender jo kraftigere blir Grimm og han klarer å omvende snillere folk og saker. Ganske artig å se hvordan verdenen forandres fra sukkersøt til mørk og gothete og kuttescenene før og etter eventyret setter stemningen.
Veit ikke om jeg kommer til å gidde bruke penger på dette, men siden hver episode vistnok skal være gratis første dagen er nok ikke det no problem. Det er online hi-score lister og sånn for å runne bretta fortest mulig, men det driter ihvertfall jeg i.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn tips så får du kjefte på mamma McGee siden American faktisk er døpenavnet til karen. Og dette får iallfall testes.