STJÅLET!

#1
Sorry om denne posten passer dritdårlig men bare sier ifra.

På oslo`s flotte grunerløkka ble jeg ranet for utstyret mitt, om noen kommer over dette så si ifra.

Fender Telecaster Mexico(Usa Elektronikk)

Line 6 POD 2.0

BOSS dd3

alt i en svart gitarbagg.


Takker.
 
#4
Kjipt for deg, Hazen. Vet hvordan det er å bli frastjålet noe. En kompis av meg fikk frastjålet iPoden sin på møkkaskolen min. Alt blir stjålet der.
 
#6
Kjipt for deg, Hazen. Vet hvordan det er å bli frastjålet noe. En kompis av meg fikk frastjålet iPoden sin på møkkaskolen min. Alt blir stjålet der.
[/b]
Du vet hvordan det er å bli frastjålet noe, men det var kompisen din som fikk iPoden frastjålet? <_<
 
#7
Er sikkert langt vekk den gitarn nå, var 2 junkie-type mennesker som tok den.

Men man må jo si ifra overalt...


Arg, Den var viktig for meg! aldri har en gitar sett så mye blod og svette (tårer?) på scenen.

hehe.

Men takk for att noen tittet rundt og gav tips!
 
#8
Passer det bra å si at jeg vurderer å kvitte meg med en Epiphone Les Paul special edition 2 nå? =)

Kjøpt på sound1.no
 
#10
Det er jo den værste gitaren i verden ca. så ja du burde det. hehe:=)

Lånte en sånn engang... Den låt helt forferdelig selv på min marshall jcm 900 100w rør topp og 10x12cab. tilogmed om jeg kjørete digitale effekter for og roe den ned så var det bare feedback og piss.. ikke holder den seg stemt heller...

fikk min erstatning for gitar idag... en epiphone G400 Sg... Ikke noe og rope hurra for det heller, men er en fin sg-kopi som funker hei og hå bra nok. live og øving. men ikke studio...
savner telecasteren min jeg...


Fyf.. nå la jeg ut nå.
 
#13
fikk min erstatning for gitar idag... en epiphone G400 Sg... Ikke noe og rope hurra for det heller, men er en fin sg-kopi som funker hei og hå bra nok. live og øving. men ikke studio...
savner telecasteren min jeg...


Fyf.. nå la jeg ut nå.
[/b]
Derfor man pimper den opp med nye mikker og en lekkert nytt design som jeg selv har gjort her:



:kul: