Stor Spillturnering i Oslo "Insert Coin" 2 dagers fightingspill event !!

#1
<--- Insert Coin hype video

Lørdag 29.Mai braker en helg fyllt med masse fartsfyllt fightinggaming løs. Vi i Round1KO er stolte av å presentere vår største fighting spill event så langt der vi skal igjennom hele fire spill på to dager !!!!!! Du kan til og med være med å bestemme hvilket spill som skal fylle opp den siste turnerings plassen !!!! (ved å stemme i denne tråden).Vi starter ballet kl.13.00 Lørdag med klassiske Street Fighter HD Remix som det ennå ikke har blitt holdt noen turneringer her til lands i. Hoved attraksjonen Lørdag er Super Street Fighter 4 der det forventes masse drama og stort oppmøte. På Søndag kl 15.00 prøver vi å rette opp noe av kritikken noen kritiske røster har kommet med ved at vi har gjort for lite for enkelte fightinggame miljøer og hovedattraksjonen blir derfor Tekken 6 der vi håper flest mulig fra tekken miljøet i nærheten dukker opp.
Dette viser bare at dersom man ønsker noe så er det mulig å påvirke oss i retning av at vi holder større turneringer i spillet. On that note så gir vi medlemmene våre muligheten til å stemme på hvilket spill de ønsker å se i tilegg til Tekken 6 på Søndag valget denne gangen står mellom en teamturnering i Street Fighter 3: Third Strike eller Blazblue.

Tidsplan
Lørdag 29.Mai
kl.13.00 Street Fighter HD Remix
kl.15.00 Super Street Fighter 4
Søndag 30.Mai
Kl.13.00 Blazblue eller 2 vs 2 Street Fighter 3:Third Strike
kl.15.00 Tekken 6

Location:
Sogn Studentby
Valdresstua Festlokale
Adressen er Rolf E. Stenersens Allè 3 0858 Oslo

How to get there:
Jeg anbefaler å ta 25 Bussen til Yrkesskolen, da stopper bussen 2min unna der vi skal spille.
Man kan også ta 3,4 og 5 banen til ullevål stadion og gå 10min derfra.*
Med bil så kjører man ring 3 til ullevål stadion og kjører inn mot sognsvann/sogn videregående/sogn studentby.

Påmelding
Du kan enten melde deg på selve turneringsdagen ved å møte opp i lovlig tid før turneringen starter. (iallefall mer en 4 min før hehe)
eller du kan forhåndsregistrere deg http://round1ko.com/forum/showthread.php?t=637 her i denne tråden.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#2
Også ikkeno Mortal Kombat, nei nå har jeg sett alt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#3
:D

Ellers hadde det vært alvorlig gøy å vært med på et sånt arrangement, men tidspunktet er no go for min del.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Også ikkeno Smash Bros, ikke regn med meg.