Strategi.

Beste strategy spill?

  • Command and Conquer: Generals

    Stemmer: 0 0,0%
  • Age of Empires 2

    Stemmer: 0 0,0%
  • Praetorians

    Stemmer: 0 0,0%
  • Rise of Nations

    Stemmer: 0 0,0%
  • Starcraft

    Stemmer: 0 0,0%
  • Warcraft III

    Stemmer: 0 0,0%
  • Warcraft II

    Stemmer: 0 0,0%
  • Command and Conquer: Red alert

    Stemmer: 0 0,0%
  • ------|------ Tiberian Sun

    Stemmer: 0 0,0%
  • Age of Mythology

    Stemmer: 0 0,0%
  • Empire Earth

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Personlig er AoE2 en favoritt :$
 
#2
Æsj. C&C: Red Alert 2 sto ikke på liste. Er nok det som er min favoritt. Det jeg har spilt mest av strategi-spilla jeg har spilt. Også spiller jeg det litt enda i blant.

Heller ikke Pikmin sto på lista...

Så da gikk stemmen min til Age of Empires 2. Har spilt det en del, men gått ganske fort lei av det da. Så er en stund siden jeg har spilt det.
 
#3
æsj RA2.. :thumbdown: Vellvell tenkte at det greide seg med 1'a. bra spill det da forresten... spilte du noe aoe2 på nett da?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#6
Spiller ikke strategispill, men av disse hadde jeg mest moro med å gå gjennom StarCraft, for historiens del. Power overwhelming, baby!


Forøvrig skikkelig teit å ikke ha et «Annet»-alternativ.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Thinaran@10.04.2004, 20.27
Spiller ikke strategispill, men av disse hadde jeg mest moro med å gå gjennom StarCraft, for historiens del. Power overwhelming, baby!


Forøvrig skikkelig teit å ikke ha et «Annet»-alternativ.
Eg leite etter det eg og, men fann ikkje det.

Eg stemte: Starcraft.
Men det beste er: Red Alert 2.
 
#8
Jeg hater Strategi-spill, men StarCraft er faktisk spillbart.. Stemte med andre ord StarCraft
 
#15
Selvfølgelig er StarCraft det beste strat. spillet ever! B)
 
F

Fanta Boy

Gjest
#17
Egentlig hater jeg strategi MEN jeg digger WC3

WarCraft III(Regin Of Chaos) stemmer jeg på, det har Grafikk, Gameplay, Fantastisk historie. WC2 Mangla akkurat detta.
 
#18
Syntes stort sett alle Command & Conquer spillene er knall bra strategi-spill, men syntes Red Alert 2 var det aller beste. Tett etterfulgt av Generals. Men det er jo også andre som kan lage strategi-spill, og det er selvsagt Blizzard. Personlig har jeg ikke sansen for Warcraft 3, men jeg syntes StarCraft er utrolig bra.

PS! Warcraft 2 var og er mye bedre enn nummer tre, bare så det er sagt.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#19
Stemte Warcraft III.

Grunnen er at det er det jeg har spillt mest og det er et knallspill. Jeg har ikke spillt noe særlig mye starcraft, men har jo også fått med meg at det er knall saker. Så hadde jeg spillt det så hadde jeg kanskje stemt på det. Men warcraft III er uannsett et knallspill, uten tvil det spillet jeg har spillt mest online.
 
#20
Det beste strategi spillet noen sinne må vere Red Alert, men spiller mest age2conq og starcraft. Gleder meg til Lord of the rings: Battle for middle earth kommer ut! B)