Strategispill

#81
Starcraft er det strategispillet jeg liker best. Rise of Nations er ganske artig det og selv om det mangler noe som Starcraft har, action og spenning blant annet.. RoN er faktisk litt kjedelig, men det er de fleste andre strategispill og.
 
#84
Tror Rome: Total War kommer til å bli et av de beste, ellers er det Starcraft, Preatorians og Settlers 3 som har utmerket seg hos meg.
 
P

Petruccitøs

Gjest
#85
Preatorians, et rimelig genialt og en smule oversett perle. Strategi-nivået i det spillet er bare fantastisk. Til dags dato må jeg si at det er favoritt-strategien min.

Conquest:Frontier Wars kunne blitt noe, med det innovative ressurs-systemet sitt...

Rome:Total War ser ut til å eie buksene mine, dog.
 
#86
Jeg spiller ikke så mye strategi spill men jeg liker starcraft best...Warcraft er også fet.
 
#87
Opprinnelig skrevet av Dai'shan@31.08.2004, 13.20
Er enig med dkdaffy. Tenk at noen fremdeles spiller RoC... hah. TfT er definitivt artigere... Selv spiller jeg stort sett alltid som Human, flir så mye du vil. Eller Night Elf hvis jeg føler for variasjon.
95899​
Eneste som er noe å flire av der er at du skriver at det er rart at noen fremdeles spiller RoC.

Hva er forresten galt med human :blunk: ?