R rulleguru Medlem 7 Jan 2005 #1 7 Jan 2005 #1 Har akkurat kjøpt meg dette spillet til SNES, men alle karakterer er låst opp osv, vil gjerne starte fra scratch. Noen som vet hvordan dette kan restartes??? Tviler på at noen har svaret men kan jo spørre
Har akkurat kjøpt meg dette spillet til SNES, men alle karakterer er låst opp osv, vil gjerne starte fra scratch. Noen som vet hvordan dette kan restartes??? Tviler på at noen har svaret men kan jo spørre
kakarlsen Høyere yrkesfaglig 8 Jan 2005 #3 8 Jan 2005 #3 Øhh... Det er da ingen form for opplåsing av karakterer i SFIIT til SNES, vel? Mongis: SFIIT har IKKE batteriminne.
Øhh... Det er da ingen form for opplåsing av karakterer i SFIIT til SNES, vel? Mongis: SFIIT har IKKE batteriminne.
R rulleguru Medlem 9 Jan 2005 #4 9 Jan 2005 #4 ok! Trodde det var opplåsing av de siste karakterene jeg... Da vet jeg det.
Agahnim Rad. 21 Jan 2005 #6 21 Jan 2005 #6 Jeg mener å huske at det var mulig å låse opp M. Bison, men det er fryktelig lenge siden jeg spilte det, så jeg er ikke sikker i det hele tatt.
Jeg mener å huske at det var mulig å låse opp M. Bison, men det er fryktelig lenge siden jeg spilte det, så jeg er ikke sikker i det hele tatt.
kakarlsen Høyere yrkesfaglig 22 Jan 2005 #7 22 Jan 2005 #7 M. Bison (Vega) er åpen fra början. Litt av konseptet med spillet var jo enkelt og greit at man kunne spille med bossene.
M. Bison (Vega) er åpen fra början. Litt av konseptet med spillet var jo enkelt og greit at man kunne spille med bossene.