[PC] Street Fighter X Mega Man

Scary Paladin

Ukjent herremann
#1

Etter hva jeg har fått med meg er dette et fanbasert spill som Capcom valgte å støtte etter at de så det. Det vil bruke diverse folk fra Street Fighter som robot masters. Du kan laste det ned gratis den 17. desember her: http://www.capcom-unity.com/mega_man
 
#2
Det her skal visstnok være ganske så vanskelig. Så et par folk fra Cross Counter Asia spille dette tidligere i år og de sleit som søren !!

Artig at noe sånn får støtte fra selvese Capcom , Jeg skal nok prøve det til uka

Det skal være 8 SF karaktrer som "Robot Masters" ??
Jeg ser Ryu , Chun-Li , Blanka , Dhalsim , Rose , Rolento og Urien utifra den reveal traileren der
Ser ut som siste SF karakter er C.Viper
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Jeg tipper det som har skjedd er at han svensken som driver PRen til Capcom har trygla og bedt om de kan gjøre no sånt som dette. Anno 2012 har ikke det firmaet mye goodwill igjen for å si det mildt. Uansett butthurter såklart folk nå fordi Capcom er slemme og tar credit for spillet. :p
Trukke dette er no for meg, men det er kult at det eksisterer.
 
#5
Uansett butthurter såklart folk nå fordi Capcom er slemme og tar credit for spillet. :p
Er så enig så enig, de klarer i tillegg å lage en ganske bogus rulletekst som skal få det til å virke som en storproduksjon hehe
Jeg syntes alikevel ikke det bør ta vekk crediten fra Seow Zong Hui som sikkert har lagt ned utallige timer i det spillet her, jeg ser på det her som en indie produksjon.

Det er et kort og morsomt spill, pakket med masse secrets og morsomme street fighter referanser.
dog en god dose bugs. (glitcher ikke forum brukeren buggz)
 
#6
V2 er ute

Capcom Unity skrev:
Refinements:

-New Password system.

-Confirmation prompt before exiting (ESC) or resetting (F12) the game.

-E Tank glitch and various other bugs fixed.

-Additional sound improvements.

-Improved controller support (Game defaults to keyboard on launch; make sure controller is plugged in prior to opening the file, then go into Options menu and set keys).

-Take screenshots using F9.

-M. Bison buffed a bit (This place shall become your grave!).

-A new challenger! (Find him yourself!)