Ikke bare skal Telltale bringe de første episodene av Sam & Max til Wii, nå sender dem jammen også Strong Bad ut på den lille hvite. Mer spesifikt på den lille hvites onlinetjenste Wiiware. Akkurat som med S&M på PC blir det i form av nedlastbare episoder. Pris og sånt har de ikke gått ut med, men den amerikanske slippdatoen vil ihvertfall være i juni en gang. Senere i dag skal det dukke opp bilder og trailer så da får vi se om dette er no særlig. Spilla dukker og opp på PC, men det er det visst en stund siden de annonserte.
Såh, noen som syns dette høres bra ut? Kan ikke si jeg har fulgt intenst med på homestarrunner.com de siste åra, men det er resten av Internett sin skyld. Portal fek.s er fremdeles et dritmorsomt spill, det ble bare sitert til døde av jøpipene.
Deleted!
EDIT: Hjemmesiden, den er her.
Ser veldig Homestarrunnerete ut bare med et snev av 3D-motoren til Telltale. Ikke opplagt hva som vil foregå, men jeg tipper det blir et pek og klikk adventure spill.
Såh, noen som syns dette høres bra ut? Kan ikke si jeg har fulgt intenst med på homestarrunner.com de siste åra, men det er resten av Internett sin skyld. Portal fek.s er fremdeles et dritmorsomt spill, det ble bare sitert til døde av jøpipene.
Deleted!
EDIT: Hjemmesiden, den er her.
Ser veldig Homestarrunnerete ut bare med et snev av 3D-motoren til Telltale. Ikke opplagt hva som vil foregå, men jeg tipper det blir et pek og klikk adventure spill.