Super Kjøttgutt: My vegetarian sensibilities hath been offended

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
På tide å [st]vekke denne til live igjen[/st] lage ny tråd siden Super Meat Boy er ute på XBLA.

FAQ:

Q: Hvor vanskelig er Super Meat Boy?
A: Ja.

Så sånn er det. SMB er helt latterlig, ubeskrivelig, absurd vanskelig og nettopp derfor er du sjefen over alle sjefer når rytmen sitter og du klarer ørten brett på rappen uten å dø. Siden det er så vanskelig lærer du deg det fort. Elsker'e og det kommer du også til å gjøre. Last det ned i dag.

Har det blitt sagt noe om når det kommer til datapese?

D

Deleted member 91

Gjest
Jepp, 30 dagers 360-eksklusivitet før det kommer på Wii og PC (ingen suppe for PS3). Men ja, oppdaga denne spillen tidligere denne uka og fy fan det eier. Kom meg til siste verden i går, gruer meg oppriktig til å prøve Dark World-versjonen av noen av de bretta (light world er de vanlige, også har alle bretta en dark world-versjon som er enda jævligere). Noen av de bandasjene virker også helt faens umulig å få tak i; men men. Kjøp denne spillen, vi snakker GOTY-kandidat her.

Redigert: Og dette er selvfølgelig den beste reklamen.

[yt]ZQZeQSaXwR8[/yt]

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Men går det an å spille det på 360 da? ser da vitterlig ut som et d-pad-spill

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei du ikke vet jeg, tenk om det fantes en måte for å finne ut om et Live Arcade-spill var verdt penga før du betalte å vent.

Lodin

Der Waaaah
Bare demoen fikk meg til å ræge som en femåring som blir nektet juleaften så fuck dette. Nå skal det sies at jeg sjelden liker sånne trial & error spill som dette og alt dillet rundt kjøttgutten og parodiene eier.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan nevne at det er absurde mengder cameos i spillet. Jeg holder fortsatt på med første verden (tar både lys og mørk verden før jeg går videre til neste), og jeg har låst opp Gish, Commander Video fra Bit.Trip Runner og en til jeg ikke husker. Håper Spelunky Man er med. :D

D

Deleted member 91

Gjest
Kan nevne at det er absurde mengder cameos i spillet. Jeg holder fortsatt på med første verden (tar både lys og mørk verden før jeg går videre til neste), og jeg har låst opp Gish, Commander Video fra Bit.Trip Runner og en til jeg ikke husker. Håper Spelunky Man er med. :D
Du må holla at meg når du unlocker The Kid fra I Wanna Be the Guy, har holdt på med warp zonen hans i hele jævla dag og tok den endelig nå. Nå suger riktignok jeg men fy faen i helvete, det er kanskje muligens det vanskeligste jeg har spilt noensinne.

Har spilt gjennom demoen til Super Meat Boy nå, og fyfaen for et spill. Satt vel stille i halvannen time, føltes som ti minutter. Den spillen her er goty.

D

Deleted member 91

Gjest
Fullførte Light World istad, siste brett var ganske jævlig, gruer meg til Dark World-varianten for å si det sånn. Men ja, lett GOTY. Anbefaler folk å kjøpe mens det ennå er 800 points, hopper opp til 1200 1. november.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Er det jeg som overser noe, eller er lagringssytemet i det spillet i overkant rottent? Slik jeg har funnet ut, så er man nødt til å klare en bane for å få mulighet til å lagre (ved å velge back to map). Velger "man exit to map" eller "exit game" (fra pausemenyen), så lagres ikke spillet. Dette betyr jo at om man feks. har spilt 10 baner på rappen, også plutselig finner ut at man ikke gidder å spille mer, så er man nødt til å klare den banen man er på for å lov til å lagre. Dette kan man jo selvsagt omgå ved å gå tilbake til kartet for hver bane, men det må da være unødvendig knotete?

D

Deleted member 91

Gjest
Savinga er dessverre ganske bugga, masse folk som sliter med at det ikke lagrer når det skal, og enda verre, sletter saves. Patch kommer neste uke.

Ellers: 50 bandasjer motherbitches.

Alexander

frilans ufør
Jeg så på Agradula spille dette i forgårs, og skal kjøpe det før månedstilbudene tikker forbi. Motsetter meg ikke å omtale det med superlativer som GOTY, selv om jeg huser noe svakhet for Bit.Trip Runner. Jeg vil instendig be alle som opparbeider noe som ligner selvtillit i SMB om å forsøke å runde N+.

Vet dere hvem som faktisk har rundet N+?

Det stemmer.

Men jo, over til noe annet:

Super Meat Boy, trenger jeg å si noe mer? "Spillen" er det beste jeg har spilt, 10x bedre enn Megaman. Seriøst, dere som ikke har dette spillet driter dere så jævlig ut. Det er heller ikke så jææævlig vanskelig som folk sier det er. Greit nok hvis du skal kjøre speedruns, og collecte alle bandasjene, men sånn ellers er det cool!

D

Deleted member 91

Gjest
Men jo, over til noe annet:

Super Meat Boy, trenger jeg å si noe mer? "Spillen" er det beste jeg har spilt, 10x bedre enn Megaman. Seriøst, dere som ikke har dette spillet driter dere så jævlig ut. Det er heller ikke så jææævlig vanskelig som folk sier det er. Greit nok hvis du skal kjøre speedruns, og collecte alle bandasjene, men sånn ellers er det cool!
Nilo har rett nok en gang. Kanskje på tide å mekke en tråd siden spillet er ute på Steam og den slags? En mod kan jo bare flytte innlegga fra den grisevanskelige spill-tråden over i en egen.