Super Kjøttgutt: My vegetarian sensibilities hath been offended

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Si meg, hvor mye av Dark World har du A+ på?

The Kid > alle Dark Worlds

Lodin

Der Waaaah
Orginalen de bretta er tatt fra er den eneste spillen jeg noensinne har sett noen grine av mens de har spilt det på nettet. :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, spenna der hvor kjeften er, så jeg burna noen brett og kom meg til The Guy! i går. Og det er forsåvidt litt vanskelig, men jeg klinker'e nok når jeg bare ikke er så jævlig klein lenger. Litt vanskelig å hoppe presist når du sitter og skjelver. Klarte første brett, da.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Handla det på Steamsalget i dag, men blir pult fullstendig pga. at jeg er så radikal at jeg hadde tenkt å spille det med en annen håndkontroll enn en 360-kontroll. Hvor mye er det å be om i et PC-spill at man faktisk kan velge input selv? Dette har jo vært standard i alle år, men denne jævla konsollifiseringa i nyere tid.

:penga:

Vel vel vel.... mine damer og homser. Yeti snakka mye, sa også at The Kid ikke være så ille, men men

Kule gutta:

Eivind
Nicho
Nilo
Fetthesten

Lodin

Der Waaaah
Snart kommer det ny patch til PC-utgaven. Her følger level editoren med som blir integrert i spillen. Det vil og bli lagt til en sånn portal hvor man kan gå å laste ned bretta til folk og de vil ha forskjellige kategorier og vansklighetsgrad. For å hindre at folk bare laster opp en masse umulig bullshit (for det er allerede spillet stappa med fra før :p ) må utviklern selv ha klart å runne bretta.
De som spiller på 360 kan såklart suck it.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hei Nilo, nå begynner jeg snart å ha brukt like lang tid som deg; jeg ligger på litt over 1800 sekunder, du er på 1870 eller noe. Har tatt tredve flere brett enn deg, men pyttsann.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hei Yeti!
Jeg eier alle tidene dine på første verden....

peace... lozer...
Oi oi, betyr dette at jeg må begynne å skjerpe inn tidene mine om en par-tre uker når du har kommet like langt som meg, eller?