Super Mario Collector`s Edition

F

Fanta Boy

Gjest
Super Mario og zelda, er like store, begge hadde serier, begge er minneverdige figurer, men Zelda fikk samling på disc, ikke mario. Her er min tale:
"I have a dream, about mario, and luigi, having a bonus disc, with Super Mario Bros 1,2,3 and Mario 64, i think it whould have been a great idè". Dette er bare min mening, hva er din? Ville en mario bonus disc vært kult??

Dette skjer neppe på en stund med tanke på at alle de klassiske Mario-spillene er i salg til GBA og Nintendo vil neppe ødelegge salget ved å gi ut alle på én bonus-disc til GC. Men det er jo lov å håpe. Jeg starter å be ;)

Edit: En litt forrandret verjon av Mario 64 er jo på vei til DS, så det er vel heller tvilsomt at også dette vil komme til GC.

F

Fanta Boy

Gjest
Ganske bra svar, og med at du visste alt det drepte du topicet mitt :p Men nå vet jeg at a man can dream, but it isn`t gonna happend. :(

Jeg vil også ha Mario 64 til GC. Jeg vil ikke ha en amputert versjon til DS hvor det ikke en gang er noen analog stikke.

Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@13.06.2004, 00.36
Jeg vil også ha Mario 64 til GC. Jeg vil ikke ha en amputert versjon til DS hvor det ikke en gang er noen analog stikke.
Pøh. Bedre å ha det på DS enn GameCube. For det første har jeg jo Super Mario 64 på N64, så hva skal jeg da med en ekstra versjon til en annen stasjonær konsoll (altså, GameCube)? Det eneste det vil kunne gi meg er bedre oppløsning og 60Hz, og det er ikke særlig viktig (måtte i så fall blitt en remake). Da er det mye bedre med en versjon til DS som også inneholder en multiplayer. Blir herlig å kunne spille Super Mario 64 hvor som helst (i bil, på fly, på tog, på buss etc).

----

Men jeg har faktisk lengtet etter en Super Mario Collection til GameCube, som kunne inneholde Super Mario Bros., Super Mario Bros. Lost Levels, Super Mario Bros. 2, Super Mario Bros. 3, Super Mario World, Super Mario World II: Yoshi's Island og Super Mario 64. Men hva skal jeg egentlig med det, når jeg har alle spillene fra før av på enten SNES, GBA eller N64?

F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@12.06.2004, 23.36
Enig, er det egentlig det samme spillet som kommer til DS? Trodde det var et eller annet Racing spill.
Men uansett, tenk Mario64 med SMS sin grafikk, det ville solgt til Gc, det kunne jo fulgt med et spill f.eks Donkey Konga, Pikmin2, Metroid Prime2 Echos eller et annet. Uansett, hvis de bare hadde overført det rett fra N64 hadde det vært like greit. :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Fanta Boy+13.06.2004, 00.58-->
<!--QuoteBegin-Kyllingmannen
@12.06.2004, 23.36
Enig, er det egentlig det samme spillet som kommer til DS? Trodde det var et eller annet Racing spill.
Men uansett, tenk Mario64 med SMS sin grafikk, det ville solgt til Gc, det kunne jo fulgt med et spill f.eks Donkey Konga, Pikmin2, Metroid Prime2 Echos eller et annet. Uansett, hvis de bare hadde overført det rett fra N64 hadde det vært like greit. :tommelopp: [/b]
Tror ikke Nintendo ville lagd Super Mario 64 med like god grafikk som på Super Mario Sunshine (ikke at den er så veldig god), for så å gi det bort gratis. Men at de ga ut en bonus-disk med en port av Super Mario 64 som kunne følgt med et Nintendo-spill, det kunne dem gjort.

F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+13.06.2004, 00.01-->
Opprinnelig skrevet av Fanta Boy@13.06.2004, 00.58
<!--QuoteBegin-Kyllingmannen
@12.06.2004, 23.36

Men uansett, tenk Mario64 med SMS sin grafikk, det ville solgt til Gc, det kunne jo fulgt med et spill f.eks Donkey Konga, Pikmin2, Metroid Prime2 Echos eller et annet. Uansett, hvis de bare hadde overført det rett fra N64 hadde det vært like greit. :tommelopp:
Tror ikke Nintendo ville lagd Super Mario 64 med like god grafikk som på Super Mario Sunshine (ikke at den er så veldig god), for så å gi det bort gratis. Men at de ga ut en bonus-disk med en port av Super Mario 64 som kunne følgt med et Nintendo-spill, det kunne dem gjort. [/b]
Ja, enig der ^_^

Opprinnelig skrevet av Haggar@14.06.2004, 21.37
ingen som vet at super mario allstars har kommet ut til snes da?
Stemmer det, med unntak av Mario World og Mario 64så har den jo alt en kan ønske seg :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da er det jo bare å h4xx0re All-Stars litt så den inkluderer Super Mario 64 (ettersom det også finnes en All-Stars med Super Mario World inkludert).
Burde være unnagjort på en time eller to.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@15.06.2004, 09.50
Da er det jo bare å h4xx0re All-Stars litt så den inkluderer Super Mario 64 (ettersom det også finnes en All-Stars med Super Mario World inkludert).
Burde være unnagjort på en time eller to.
Haha. Den var god :p

Opprinnelig skrevet av Yetipants@15.06.2004, 09.50
ettersom det også finnes en All-Stars med Super Mario World inkludert
Jaha? det var nytt for meg! Finnes det på EU-PAL? og har du en link å vise til?

Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@12.06.2004, 16.17
Dette skjer neppe på en stund med tanke på at alle de klassiske Mario-spillene er i salg til GBA og Nintendo vil neppe ødelegge salget ved å gi ut alle på én bonus-disc til GC. Men det er jo lov å håpe. Jeg starter å be ;)

Edit: En litt forrandret verjon av Mario 64 er jo på vei til DS, så det er vel heller tvilsomt at også dette vil komme til GC.
ja, er enig der. på zelda disken , med de gamle zelda spillene, var jo ikke det geniale LoZ: alttp med, nettopp fordi det er på gba

Opprinnelig skrevet av GombaC+15.06.2004, 14.34-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@15.06.2004, 09.50
Jaha? det var nytt for meg! Finnes det på EU-PAL? og har du en link å vise til? [/b]
Så det til og med i Holmestrand. De solgte det på lekebutikken for en del år siden. Spillet kom bundla med en konsollpakke på slutten av SNES'ens liv.

F

Fanta Boy

Gjest
Jaha? det var nytt for meg! Finnes det på EU-PAL? og har du en link å vise til? [/QUOTE]

Den har jeg !!!!! :D :D
*Klemme på spillet :forelsket: *
Men snesen min virker ikke, mangler kabel :tommelned: :(

D

Doctor Downs

Gjest
Jeg vil ha en SM64 remake. Ja, det hadde vært fett. SM64 til DS? Nei takk!

At noen Med både "Gomba" og en forkortelse for "Cube" i nicket sitt ikke har hørt om All-Stars+World er også beyond me.