Super mario

#21
Super Mario Bros 3 var kjempe rått. Nå har jeg bare likt 2 Mario spill da, og de jeg har likt var Super Mario World Og Super Mario Bros 3.

Digget alle draktene du kunne bruke i super mario bros 3. Var liksom noe eget med å ta et vannbrett i froskekostyme.

Håper det kommer et nytt Mario spill i den genren.
 
#22
SMB 3 er r0xZ, dersom dette er den versjonen kvar ein må hoppe opp i boksen for å få stjerne osv? Og Mario har hale så han kan flyge <3
 
#23
Det stemmer bra, det, Hrti.
Hvorfor gir ikke Nintendo ut en Super Mario Collector's Edition? Håper de gjør det i forbindelse med Mario 128 :)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#24
Super Mario 64.

Tror jeg er den eneste her.

Videre følger:
Super Mario Bros.
Super Mario Bros. 3 / Super Mario World

Super Mario Bros. 2 er kanskje det kjipeste, ihvertfall hvis man utelater Mario Paint, Mario Teaches Typing og alle de der.
 
#25
super mario world 2

spiller det så og si hver dag.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#26
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@26.03.2004, 22.15
Hvorfor gir ikke Nintendo ut en Super Mario Collector's Edition?
Super Mario Allstars til SNES anyone?
 
#28
Opprinnelig skrevet av Kleevah+26.03.2004, 23.43-->
<!--QuoteBegin-Kyllingmannen
@26.03.2004, 22.15
Hvorfor gir ikke Nintendo ut en Super Mario Collector's Edition?
Super Mario Allstars til SNES anyone? [/b]
Jeg mener til GameCube, med Mario Bros. 1-3, SM World og Mario 64. Sånn som Zelda Collector's Edition. Men det blir vel aldri noe av, siden alle bortsett fra Mario 64 finnes på GBC/GBA.
Men en disk med bare Mario 64 og Mario 64: Master Quest hadde kanskje vært en grei erstatning? ;)
 
#29
Tja, jeg har tenkt på det jeg også. Håper at det blir slik som på Zelda, at du får med Mario 64 hvis du forhåndsbestiller.
 
#30
1. Super Mario bros 3
2. Super Mario 64
3. Mario Land (ja, det gamle svart hvitt til GB. Digga at du kunne kjøre ubåt\fly)
 
#32
Opprinnelig skrevet av Kleevah+26.03.2004, 23.43-->
<!--QuoteBegin-Kyllingmannen
@26.03.2004, 22.15
Hvorfor gir ikke Nintendo ut en Super Mario Collector's Edition?
Super Mario Allstars til SNES anyone? [/b]
Det er driiiiit kult :thumbsup: Elsker det spillet!

Mario er og blir konge, skandale at det kom til N64 ELLER NGC, da skulle det i så fall kommi ut i "flat utgave" altså ikke 3d.....også kunne det kommi ET med 3d som het Super Mario 3d eller noe...vil ha et "GAMMELT" mario til NGC :angry:
 
#34
Super Mario Allstar på SNES er favoritten :)
Super Mario III på snes på andre.
Super Mario 64 på en sterk bronsjeplass.
Super Mario NES den orginale tar fjerdeplassen.

Mario var et spill som var favoritten som barn og jeg elsker Mario-spillene fortsatt.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#35
Mitt favoritt-Mariospill er vel Super Mario World 2: Yoshi's Island. Jeg elsker den grafiske stilen, musikken og det enkle gameplayet. Har det på GBA, og det er et ekte gullspill. Kan runde det om og om igjen. :)
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#36
Mario er en god gammel klassiker, er vel egentlig ingen tvil om det. De beste mariospillene synes jeg er Super mario bros 3 og Super mario world. Dette er vel lett de beste plattformspillene som er lagd. Er vel egentlig ikke så mye mer å si om den saken.... :rolleyes:
 
#38
Super Mario er topp. :moon:

Jeg liker best klasikkeren Super Mario Bros 3.
-Det er et av de beste 2D spillene etter min mening.
 
#39
Opprinnelig skrevet av Neocon@23.03.2004, 08.50

Jeg syns at Super Mario 1, 3 og all stars er de beste. toeren er ikke så bra, fordi man plukke opp folk for å drepe dem, og så kaste dem i bakken. Litt slitsomt.
jeg må si meg helt enig.

end of diskusjon!1!!!!1!! :doh:
 
#40
Opprinnelig skrevet av musa+29.03.2004, 12.10-->
<!--QuoteBegin-Neocon
@23.03.2004, 08.50

Jeg syns at Super Mario 1, 3 og all stars er de beste. toeren er ikke så bra, fordi man plukke opp folk for å drepe dem, og så kaste dem i bakken. Litt slitsomt.
jeg må si meg helt enig.

end of diskusjon!1!!!!1!! :doh: [/b]
Jeg syntes egetlig at det var ganske koselig. Sikkert fordi jeg spillte det mye med en venn og har masse gode minner fra det.