Super Monkey Ball: Banana Blitz (Wii)

Kilik

Lokal moderator
Sega med mulig lanseringstittel til Wii:

AiAi and all his friends have rolled their way onto Nintendo's new console with new mind-blowing puzzle levels and a wealth of new and exciting Party Games specifically designed to fully exploit the innovative Nintendo Revolution controller.
Pressemelding

Dette kan bli bra. Tilt-funksjonen er jo perfekt for Super Monkey Ball...

Denne tror jeg blir helt utrolig bra. Super Monkey Ball 1&2 var jo to geniale spill. DS-versjonen bomma visst kolossalt og GBA-versjonen var en dårlig og dyr spøk. Får håpe party-games blir råere enn råest til Ninty Revo'en. Minigamesene er jo i min mening det som gjør det SMB så jævlig bra. Når man står fast i hovedspillet og det generelt ikke gjør noe annet enn å frustrere, så var tilleggsspillene en reddende engel. Det har også bidratt til å gi en skikkelig party-følelse når man spiller multiplayer med andre. Så, jeg får vel håpe det blir WiFi C kompitabel.

Og at SEGA fortsatt lager spill til Ninty-console er jo en stor glede i seg selv og en liten mirakel, spesielt etter Ninty-hatende Sammy mer eller mindre overtok SEGA.

Super Monkey Ball alene er nesten god nok grunn til å invistere i en Revo.
Som Amon nevnte, så var de to første spillene geniale, og forhåpentligvis blir dette minst like bra.
Dette er uten tvil gode nyheter :D

TN: Of all the series, this title contains the largest number of unique mini-games ever. Of course, the controller system has been changed a lot and gameplay experiences which we weren't able to accomplish in the previous games can be experienced in this title. [/b]
Good news indeed. Very good news at that. I'm very much looking forward for this. :tommelopp:
Storartete nyheter. Som jeg har sagt før, minigames rulet. Var så og si verdt i seg selv å punge ut 400kr-600kr.