Super Smash Bros. Melee

Jeg vet ikke om dette emnet burde ha vært plassert under "Slåssespill", men jeg tror at dette spillet er litt annerledes enn de spillene som diskuteres der.

Ja, hva synes dere egentlig om dette spillet? Jeg har nå litt ekstra penger for hånden, så det står mellom å kjøpe "Metroid Prime" + "the Legend of Zelda: Wind Waker" brukt, eller Players Choice-versjonen av "Super Smash Bros. Melee" + ekstra håndkontroll. Jeg synes at det spillet vikrer som om det kan være veldig bra, men hvordan er holdbarheten? Blir man fort lei? Det har jo fått ganske bra kritikk, men jeg lurer på hva dere mener? Jeg er sugen på et litt annerledes multiplayerspill, skjønner dere, men det må også være morsomt i singleplayer, uten at jeg blir fort lei...

Super Smash Bros Melee er et knallspill og jeg mener det er det beteste multiplayer spillet som er på markedet for tida. Hadde jeg ikke spilt så mye på Smash til Nintendo 64 så hadde jeg sikker spilt SSBM daglig enda og det fikk jeg for to år siden.

Det er så unikt og moro at man blir helt hekta. Spillet har også masse forskjellige moder og det er hundrevis av trofeer fra Nintendos historie å skaffe. Jeg har ikke fått alle enda (grrr.... mangler 8stk). Disse trofeene har jeg hatt jeg stor glede av å samle inn ettersom jeg er veldig intressert i Nintendos historie og det å lese på mange av dem bringer tilbake herlige minner fra NES og SNES tida :rolleyes:

Musikken er også fantastisk! Jeg siterer IGN:
Take all of your favorite Nintendo themes and orchestrate them to perfection. This is one of the best soundtracks in history, despite being based on pre-composed themes.
Ja dette spillet kan du absolutt føle deg helt trygg på å kjøpe. Det er ikke en av mine venner som ikke liker dette spillet. Velkommen til Nintendos fantastiske og sprø verden av overlegen underholdning! :)

Må faktisk si meg enig med shigsy her... Er du ute etter multiplayer morro anbefales dette på det sterkeste... Har eller ingen kamerater som ikke digger dette, selv de som ikke er noen tv spill entusiaster... Vil faktisk påsta at det er blant de 5 beste multiplayer spillene du får tak i! Mange ting å unlocke, haugevis med trofeer å hente, lett å sette seg inn i, action fra første stund..

Med andre ord, løp og kjøp...

Et av de beste og morsomste spillene denne generasjonen, og jeg skal vise (håper jeg) at jeg er norges mester i dette spillet på SG treffet:) Har akkurat sitti spilt litt 4 player med noen kamerater her faktisk.

Vel, hvis du spør om du burde kjøpe SSBM eller Zelda og Metroid, så ville jeg definitivt gått for de sistnevnte. For at SSBM skal være på sitt beste (og da er det helt fantastisk) må du ha 3 intereserte venner på samme nivå som deg selv. Jeg har spilt single playeren i over 20 timer og enda mer i multiplayer.

Du kan si det slik:

Vil du ha lange og fantastiske singleplayer opplevelser, gå for Zelda og Metroid.

Vil du ha en fantastisk multiplayer opplevelse, så kan du jo kjøpe deg SSBM. Men da må du være sikker på at du ha venner som vil bli med å spille. Singleplayer delen er det vanskelig å si noe om, siden det er veldig blandede meninger om den.

Hvis du går for SSBM må du love meg at du kjøper Zelda og Metroid senere ;)

smash bros. er et knallspill.
uslåelig hvis du har et par kompiser å spille med.
endless fønn.
jeg spiller det fortsatt , og syns det er kjempe morro.
har spilt det siden det kom på N64.
men alle de spillene er gode, så mitt råd er;
kjøp dem allesammen.
men hvis du må at et , syns jeg du burde ta smash.....

Hehe, kjøper Zelda og de greiene senere. Jeg har nettop spillt gjennom både Majoras Mask og Ocraiona of Time, så enda et Zelda er ikke nødvendig med det første.

Super Smash brothers Meele er et knallspill, ingen tvil om det. er faktisk det spillet jeg har spillt nest mest til cuben (etter PSO), men skal du kun ha et av spillene foreløpig ville jeg muligens gått for Metroid Prime. Men det kommer jo egentlig ann på om du spiller mest med andre eller alene... Spiller du mest med venner vil jeg anbefale Super Smash..

kjøp super smash bros og håndkontroll\Zelda: Wind waker.

Bare hold deg unna Metroid!

*graver en skyttergrav og gjør seg klar for fanboysene*

Opprinnelig skrevet av eivind2k@13.04.2004, 14.16
Bare hold deg unna Metroid!

*graver en skyttergrav og gjør seg klar for fanboysene*
Metroid er da slett ikke noe dårlig spill, det er faktisk bra.

Men for å inrømme det, så har jeg eigd Metroid Prime siden det kom ut i Mars ifjor, og jeg "kremt", jeg har ikke rundet det enda B) , rett og slett fordi jeg ikke gidder. Jeg syns at Metroid er et bra spill, men når jeg tenker på å spille det så setter jeg meg heller ned på PCen og spiller.

Jeg har nå kjøpt spillet, og er veldig fornøyd. Jeg, Fenrir og en annen hadde det utrolig morsomt i går kveld, med dette spillet.

hehe, dere må ha en kamerat til å spille super smash bros melee med..... jeg, derimot, har en tvillingbror som jeg kan spille med :p

kjøp zelda og ssbm, men metroid ble jeg ikke imponert av

Jeg har også en bror å spille med/mot, men det er jo ikke like kult som å spille mot venner da.. Personlig ble jeg mer imponert av Metroid Prime enn jeg ble av Zelda the Wind Waker