Kjøpte meg nettopp dette spillet igjen fordi jeg snart får besøk av min onkel fra Amerika. Jeg husket ikke hvor bra dette spillet egentlig er. Dette er kanskje tidenes fightingspill har jeg kommet frem til. På grunn av spillets enkle og logiske kontroll. I motsetning til Tekken hvor man må memorisere seg masse teite kombinasjoner med lave frameantall, så må man her handle instinktivt og logisk. Spillet har også dybde i lange baner. Både classic mode og adventure mode. Samt hauger av masse shit man kan (og vil
) unlocke.
Siden jeg nettopp startet på spillet igjen, er jeg litt fersk og har kun unlocka fire-fem folk. Jeg håpte uansett vi kunne bruke dette emnet til å diskutere et av tidenes multiplayer spill. Kom med tips og strategier til forskjellige folk, si hva dere vil ha annerledes i neste versjon, hvilke karakterer dere vil ha med i neste spill osv...

Siden jeg nettopp startet på spillet igjen, er jeg litt fersk og har kun unlocka fire-fem folk. Jeg håpte uansett vi kunne bruke dette emnet til å diskutere et av tidenes multiplayer spill. Kom med tips og strategier til forskjellige folk, si hva dere vil ha annerledes i neste versjon, hvilke karakterer dere vil ha med i neste spill osv...