Super Smash Bros Melee

Jiggilypuff ser jeg på som en lame exploit, trikset skal liksom være et "easter-egg" i spillet, ikke et uslåelig homoangrep man får lov til å bruke i turneringer.

Det er veldig vanskelig å utføre, siden det er veldig lett å dogde angrepet, men hvis man sovner med Jigglypuff helt inntil en motstander vil han fly jævlig langt. Veldig greit å bruke når man sloss mot jævlig svære motstandere.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er metoden man bruker for å denge Giga Bowser, mann. :tommelopp:

Scary Paladin

Ukjent herremann
Trenger bare litt trening så er det lett som bare det. Bør forøvrig øve når du spiller mot mennesker. Cpu er så forutsigbar.

Jiggilypuff ser jeg på som en lame exploit, trikset skal liksom være et "easter-egg" i spillet, ikke et uslåelig homoangrep man får lov til å bruke i turneringer.
[/b]
Det er jo et helt vanlig angrep. Mener du at Mr. Game & Watch sin veldig fine hammer, Pitcu sin siden+B, Luigi sin uppercut eller Peach sin bombe er lame også da eller? :p Det er et vanlig angrep og kan ikke kalles et easter egg. Det jeg ser på som easter egg er ting som Capt. Olimar sitt trofe, Mew og Celebi osv.

Jigglypuff er bare en midtier, men er god som gull i vennskaps kamper med flere spillere. Trikset med Jiggly er å ikke overbruke sleep, men å mestre luften. Jiggly kan jo fly, i tillegg til å ha et sinnsykt til siden B angrep som dere burde spamme motstanderen med. Hvis dere vil se hvor dødelig sleep kan være, så ta et ned kast på en ødeleggbar blokk, f.eks. de på Mario 1 brettet og ta sleep mens du holder på med kastet. Instant sleep :D

Sleep= Ned B

Det er et helt vanlig angrep ... Som instant KOer deg?

Det er godt mulig at en som er veldig dreven med jiggilypuff, og "homometoden" som jeg liker å kalle deg, er usåelig.
Grunnen til at det er et easter egg? Når kunne Jiggilypuff one-hit KOe noen? I historien? Ja, Ganondorf har et angrep du kan dø av på et slag i Zelda-spillene, Game and Watch har en bøtte han kan samle ting i. Og Peach eksemplet ditt ble for teit, hva er bra med det?

Så ... derfor skal Jigglypuff bare sove, istedet for å kunne gjøre et angrep med ned+B slik det er med alle andre characterne i spillet? Eller er det kanskje også et easter egg at Link kan plukke opp en bombe?

Scary Paladin

Ukjent herremann
En som er god med Jigglypuff er ikke uslåelig. De er bare værre å spille mot enn vanlige folk... logisk nok.

Om Jiggilypuff kan one-hit KOe noen i historien vet jeg ikke. For å være helt ærlig så bryr jeg meg ikke om det heller. Mener du at alle folka som er med skal være like sterke i SSB som i orginalspillet? Da er det jo ikke noen form for balanse i spillet. Grunnen til at Jiggilypuff har dette angrepet er for å tilføre spillet mer balanse. Hva om pokemoner som Articuno, Entei eller Lugia hadde vært med som spillbare karakterer(legendariske og ekstremt kraftige pokemoner for de som bryr seg)? Jeg klarer ikke å se for meg en kamp mellom Entei og Jiggilypuff hvis de skulle vært like sterke som i orginalspillet. Spillet hadde ikke fungert om det ikke er sånn ca balanse mellom folka som det er nå. :)

Hva som er bra med at Peach drar frem en bombe? Den gjør masse skade og kan drepe deg hvis du har litt for mye skade. Hvis ikke det er nok til å kalle det et bra angrep så må du gjære informere om hva som er bra. :p

Dessuten; det er sjeldent man får KO med soveangrepet til Jigglypuff uten å ha skadet motstanderen minst 30%, og det er ikke alltid man treffer, dessuten er du veldig sårbar et par sekunder etterpå.

Har egentlig ikke behov for "L-cancel, bat drop, wavedashing" og slike tåpelige påfunn. det er bare for disse nintendo forum ungene som vil ha noen avanserte ord og leke med. Late som de har peiling liksom.

(Ikke at jeg har så mye peiling:p synes bare disse teknikkene er meningsløse)
[/b]
noe av det du sier er sant, men ikke helt.
Det at folk later som de har peiling med å bruke tøffe ord og uttrykk, ja.
det at teknikkene faktisk er ubrukelige, nei.

Men joa, ssbm-1447 speak er rimlig teit, men å si at bat drop er et tåeplig påfunn... ja
da har du ikke prøvd deg på en bat drop :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Å snuble og miste en flaggermus.

Hva er Bat Drop?
[/b]
Slippe bat'en på sandbag når man er på det høyeste av et hopp (rett før man daler ned igjen) ved å trykke et trykk på Z-knappen. Mens man faller trykker man da ned+A.
Da gir man sekken damage både for bat'en og nedover-sparket, og den holder seg på samme plass som den var før du startet å denge på den.
Veldig kjekt for HMC

[/b]
Nemlig!

Agahnim, skal du på treffet så får du sikkert sett bob leke seg litt med sandbaggen... Så får du se skills:p

Forresten så bruker jeg Samus <3

Spiller en del med venner og noen ganger 2vs2 da er det morro når jeg er Samus og kompissen min Mario eller Dr.Mario^^ Som bob og en jeg ikke husker fikk smake ett par ganger på forrige treff, hehe.

Skal innrømme jeg ikke har utrolig peil med Samus bare prøver på noe og prøver å lure inn ett full ladet skudd i ny og ne.

Hadde forresten vært drit kult med tag comp. på treffet:p

<div class='quotemain'>
[/b]
Spiller en del med venner og noen ganger 2vs2 da er det morro når jeg er Samus og kompissen min Mario eller Dr.Mario^^ Som bob og en jeg ikke husker fikk smake ett par ganger på forrige treff, hehe.
[/b][/quote]
Han random tjukkasen du ikke visste hvem var er faktisk Eivind her på forumet.
Problem solved!

Jeg tviler sterkt på at jeg får råd til å dra til treffet, men jeg er sikker på at jeg hadde knust SilentBob i 1on1. Sånn halvveis ihverfall, det er så lenge siden jeg har spilt det, så jeg er nok ganske rusten. :flau:

Jeg tviler sterkt på at jeg får råd til å dra til treffet, men jeg er sikker på at jeg hadde knust SilentBob i 1on1. Sånn halvveis ihverfall, det er så lenge siden jeg har spilt det, så jeg er nok ganske rusten. :flau:
[/b]
Bra å være selvsikker, men du da :flau: har jo aldri sett meg spille engang :rulleøyne:

<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
[/b]
[/b][/quote]
Han random tjukkasen du ikke visste hvem var er faktisk Eivind her på forumet.
Problem solved!
[/b][/quote]

Hey, I find that ...

Kjefta. :flau: