Super Smash Bros Melee

#81
I'll do you one better.
Jeg tipper han går på siste året på barneskolen. En skikkelig tolvåring, med andre ord. :))
 
#83
Ok, det er et bra spill, greit det...
Men verdens beste fighting spill?!?!
X-SQUEESE ME? Har dere hørt om Tekken? Dead or Alive?
Grafikken kan jo ikke måle seg, karakterene hopper rundt, det er jo et barnespill!
Man burde fått ballene sine skjært av seg i bot bare for å kalle det fighting, med Pokemons og jeg vet ikke hva!
[/b]
Hvor går grensen mellom fighter og ikke?
Har du et slikt Fight-o-meter stående?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#84
Han er bare redd for å bli mobba fordi han liker noe med Pokémon i, ikke sant. Slik er det når man går på ungdomsskolen. :)
 
#85
Haha^^

Jeg var faktisk ikke sånn. Jeg satt og spilte Pokê i "midttimen", før skolen startet, når skolen var ferdig (på bussen hjem)

Men men. On topic da.

SSBM er mitt favoritt spill number 1. Hvis du har 3 venner, og 2 kontrollere blir det skikkelig kos. Kjør dueller på Hyrule temple. 3stock :D
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#86
Dere deler kontrollene to og to? Kanskje jeg skal prøve det jeg også? Fire spillere er jo i bunn&grunn bare teit!
 
#87
moro med 4 spillere da selv om det blir litt rot og som regel flere teamer opp for og ta en osv men, det er litt av det som er moro :p .

noen ganger da vi spiller spiller vi slik at man har et liv med vær char, og vis man dør mister man muligheten til og velge den personen igjen, vinnern beholder seff livet til karakteren men kan ikke velge ny karakter før den karakteren dør. ganske moro men tar tid :p.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#89
Så, tror dere at Smash Bros. Revolution blir vist fram på E3? Åh, bare en introfilm eller hva som helst. Det hadde eid.