[Wii U] Super Smash Bros. U/3DS

Kleevah

Livsfarlig amatør
#1


Genre: High level competetive fighting (round1ko pls)
Release: 3DS (Sommer 2014) og WiiU (Vinter 2014).
Media:




Siden Nintendo kicker igang dojoen nok en gang synes jeg vi trenger en tråd for å diskutere spillet og fremtidige updates i. Dagens reveal var en random rakker fra Animal Crossing, samt den blå bombern til Cacpcom!

 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Altså, man MÅ jo kunne importere kisen fra New Leaf. Om enn bare fordi jeg har sett på screenshots at man kan få Majora's Mask som in-game item.

Men ja, dette blir å eie. På 3DS.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#4
Ser veldig Super Smash ut, så jo, ja... gratulerer med det Nintendo.

Kommer fremdeles til å bruke Gamecube-kontrollen.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#5
Nintendo hviler jaggu ikke på laurbærene i dag, og smeller til med NOK en SHOCK REVEAL, nemlig Wii-fit dama:



Nå kan man endelig smashe patriarkiet innenifra... med yoga! TAKK BASERT NINTENDO.

I interessante nyheter er det en ny video med 8 minutter dubba Sakurai ute:


Litt mer demo av 3DS-versjonen f.eks.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
Først lurte jeg på hva i helvete Wii Fit-dama hadde der å gjøre, men etter å ha sett den videoen ser jeg humoren. Det ble humret rått og jeg digger det movesettet.

Blir å eie.
 
#8
Digger designet til Mega Man og banen hans. Vil spille et Mega Man-spill med den grafikken. Spillet i seg selv virker sylskarpt, så gleder meg så klart. God nettkode, bedre level-editor og deling av brett, takk! Hadde også vært kult om de fant en måte å gjøre enspiller-delen bra på. Den i Brawl var nærme, men de trenger å ikke være redde for å tukle litt med mer regelsettet og kontrollene så de kan lage en mer elegant plattformer.
 
#10
Gleder meg til å høre alle Mega Man-remixene som blir å komme av dette (som om det ikke fantes nok fra før :p). Brawl var fylt til bristepunktet med kul musikk.
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Er butthurten over 9000 pga. Wii Fit dama? Såklart. Konsensusen til alle hardcore fansa er at de nå har tatt ut en av de andre klassiske fighterne fordi det bare var plass til sju nye folk på hjemmesida før hu ble annonsert.
Jeg digger det. :D
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#12


Antar det bare er trollings, men jeg lo godt...
 

Lodin

Der Waaaah
#13
The Wii Fit Trainer is now a playable character in the new Smash Brothers game.

Unbelievable.

Smash Brothers used to be an acclaimed brawl of the best of the best of Nintendo All-Stars. Familiar faces, franchises, and memories battling it out on familiar battlefields, the only game of its kind to truly capture this kind of experience. Smash Brothers was respected as both a serious fighting game and a homage to the best and most memorable Nintendo characters ever made.

All of that was thrown away when they decided to put... this... Wii Fit Trainer into the game. Just to appeal to some casual "gamers" who cannot even recognize half of the Smash Bros. regulars. I'm absolutely appalled and disgusted at Nintendo for doing this to one of their beloved franchises just to get some more sales from a demographic that doesn't even care.

I'm finished.

You lost one of your valued customers here today, Nintendo. They told me I should have left at Brawl. I thought it could have gotten better after the complexity of Melee was taken away. I was wrong. I got stabbed in the back not once, not twice, but many times; the knife was twisted in my back after looking at this yoga abomination.

Smash Brothers is dead to me. I hope your little joke makes you millions, Nintendo. I hope it was worth it.


 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#14
Jeg har bare Nintendo 3DS, men heldigvis ser det kjempelekkert ut på den håndholdte. Den nye bowseren ser bra ut og synes være mer i tråd med f.eks. Mario & Luigi-serien. Kult at Animal Crossing får en større rolle også, nå får vi bare håpe på at Tom Nook dukker opp og hiver gjeld på oss.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#16
trynet hans blir bare bedre og bedre for hver gang jeg ser det. Litt samme med WiiFit-dama. Kan dette bli (det er riktig) det første SmashBros-spillet jeg kjøper?
Kjøpte det aldri for spilte det alltid hos kompiser.
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Lurer på hva de gjør med single playeren. Story moden i det forrige var kanskje ikke så artig å spille, men kuttescenene var helt fantastiske.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#18
Håper de går SoulCalibur 2 og klikker i vinkel med usannsynlig cheesy story som nesten får deg til å brekke deg av all osten man må fordøye.