[Wii U] Super Smash Bros. U/3DS

Lodin

Der Waaaah
#21
Skuffa! Spilla har ikke noen skikkelig undertittel, men heter bare Smash Bros. for WiiU og Smash Bros. for 3DS.
Om ikke annet er dette dagens bilde fra Sakurai sånn at buttnerdene kan ræge litt mer over at de gikk for drakta fra Other M. =D

 

Lodin

Der Waaaah
#24
Baw! Spillet får ingen storymode med kuttescener. På den annen side kan Sakurai avsløre at det blir noen forskjellige brett i hver versjon så det er kanskje grunn til å skaffe begge. Det blir og mulig å customize fighterne, noe som vil påvirke ferdighetene deres. e-sporterne kommer såklart til å banne det.
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Yay, Pilotwings! Flyet surrer over ikke bare øya fra 3DS, men og no greier fra 64 og orginalen (med tilhørende grafikk) og noen ganger lander det så man får slåss på bakken.

 

Lodin

Der Waaaah
#26
Siste Direct er ferdig og litt kom det da ut av den. Største skuffelsen er at versjonen til 3DS kommer til sommern mens vi må vente helt til vintern for den skikkelige utgaven.
Online er delt inn i tre deler, For Fun som er vanlig Smashing og For Glory som fjerner items og gjøre samtlige baner om til Final Destination. Nei det er ikke kødd. Den siste er no slags metroidvania platformer, muligens lik story moden til Brawl.
Sheik og Zero Suit Samus er nå egne karakterer og transformerer ikke lenger.
Flere av folka har alternative kostymer istedetfor bare fargeskift.
Mega Man sin smash er at omtrent samtlig Mega Mans hopper inn på skjermen og går bananas.
Stiligst av alt er at fåkkings Greninja nå er spillbar! \m/



E:
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#27
Bra Direct ja, stappa med info og mye GIFbart Sakurai-materiale. Litt rart de deler opp utgivelsene med såpass stort mellomrom, men det vel for å maksimere salgspotensialet for begge titlene tenker jeg. Liker også at de går såpass hardt ut med det at 3DS-versjonen blir i 60fps (selv med 3D på, slik jeg forstod det), det gjør den versjonen litt mer innbydende.


Hadde også kanskje håpet på litt mer spenstige nykommere, men det vel fortsatt tid før release for en shock reveal eller to...

E: Her er hele herligheten på tuba:
 
Sist redigert:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#30
Good Guy Nintendo. Og ja, det er ca hvor lang Gamecube sin kontrollkabel er.

Antar den er kompatibel med Donkey Kong Tropical Freeze og Mario Kart 8.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#31
Jeg regner med håper den lurer WiiU-en til å tro at kontrollerne er av typen WiiU Pro Controller, slik at de blir mest mulig kompatible med alt.

EDIT: Når jeg tenker meg om vil det nok stå GC-kontroll der, ellers blir jo folk forvirra.
 
#32
Jaggu... hadde aldri trodd at de kontrollerne skulle være kompatible med nye spill to generasjoner frem. Brukte helt klart gamecube-kontrollere oftere enn wii-motes på wii, og nå ser det jaggu ut som det blir tilfellet denne generasjonen også. Kjøper garantert USB-forlengere for den driten der, da.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#33
alle hyll Mountain Dew kongen





edit: hvor mange av deltakerne tror dere har autisme
 

Lodin

Der Waaaah
#40
To nye folk annonsert, men det er bare fisler fra Fire Emblem. Om ikke annet er Captain Falcon også med i traileren.