Joda. Har ikke gjort noe annet siden vi kom hjem

dette er veldig etterlengtet må jeg få si. Tortimer banen, og Dr Wily banen er noen av mine umiddelbare favoritter, selvom den gule driten som steller seg på endene og blokkerer er helt på trynet. Greninja syns jeg er kul. Kule moves, Water Shuriken ftw!
Har ikke fått sugd inn så mye info om det. for her er det MYE rart å ta til seg. Eneste spoilerne jeg har fått med meg på dette smashet er karakterene. Alt annet er bare helt vilt. Megaman 2 temaet for eksempel.
Ungene klikka i vinkel når de oppdaga at de bare kunne poppe spillet i hver sin 2ds og ha det med overalt. "Hahaha! jeg ej donki kågn og jeg spajka dej i schjeften ajeksanden"
Har så kraftige positive førsteinntrykk at her må det skrives bokpoast i morgen. Etter noen pils. Kjenner det på kroppen.
Min personlige favoritt har alltid vært Sheik. Og her er Han (hun?) forbedret noe så til de grader. Istedefor ---> + B = pisk, er det nå ---> + B = Pisk som sender ut en liten bombesak som smeller som faen.
Ned + A i lufta suger fortsatt etter brawl, men jeg tror det har noe med tiltgraden å gjøre. Uansett, i kveld blir det veldig,veldig casual spilling med kone og barn. Så blir det vel noe onlinings i morgen.
Også må jeg nevne Little Mac da. Fy faen for en figur han er på bakkenivå. Men lettere å kontre med litt luftige svev osv osv. Nei fader, nå skal unga få juling.