[Wii U] Super Smash Bros. U/3DS

#81
Ungene har unlocka hele karaktergalleriet og alle banene! tro det eller ei. Også lot de meg ikke teste Bikkja engang. Måtte smøre dem med litt godteri, så fikk jeg låne 2dsen hans. Og vet dere hva? 2ds er så sykt mye deiligere å spille dette spillet med enn XL versjonen. Klarer ikke helt å sette fingeren på det. Syns circlepaden flyter mye bedre, og skulderknappene er definitivt mer behagelig å bruke over lengre perioder. Men det får gå. Jeg har bestilt et lass med sånne *NEW* 3ds xl til November så jeg får overleve til da.

Uansett! Bowser Jr er en artig figur. Han bruker den klassiske roflcopter saken sin fra Super Mario World, og spretter bare ut av den når han skal komme seg opp på banen igjen.
En ting jeg gleder meg til å få testet, er custom movesets til de forskjellige karakterene. Nå spiller jeg bare for moro, har tatt alle disse cruel/10 man/100 man melee osv osv og sånt er jo moro. Virker som spillet er fylt til randen med innhold og godsaker fra hele Nintendo æraen, og sånt settes jo alltid pris på. Kunne tenkt meg å fått tak i mer klær til Miien min bare, og jeg gidder ikke Google noe. Kjørte gjennom Classic mode med alle figurene jeg har nå da. Så nå blir det vel å bare spamme kamper online med Robsnow til jeg også har fått unlocka alt.

Vi testa onlinedelen såvidt i dag. Eller, han har vel testet det i hele dag tror jeg. Jeg spilte hvertfall tre runder mot han, og gikk på tre strake tap. Jeg merka at det lagga for meg de to første rundene, og siste halvdel av tredje. Det burde ikke skje, men det skjedde, og det var veldig kjedelig. I lufta tok det tre sekunder før spillet registrerte angrepa mine, og det sugde skikkelig. Men hørte at Rob hadde samme problemet og at det var de fem første kampene hans. Hvorfor dette skjer vites ikke, men jeg håper det bedrer seg. Bare noe jeg tenkte.

Bikkja og fuggeln fra Duckhunt? de eier.
 
#84
Noen som veit om det blir noe WiiU feat Smash pack, når er release, ikke noe mer spesifikt enn Winter 2014?
 

Lodin

Der Waaaah
#85
Tipper det kommer en bundle, men Nintendo tender og annonserer ikke sånt så tidlig. Og ifølge Wikipedia er det fortsatt fjerde kvartal 2914 ja.
 
#86
Hørte dette skulle ut på Eshopen midnatt. Tenkte laste det ned da. Men vet noen om det er en titsforskyvning(lol) på downloaden?
 
#90
Adde, hvordan? Hvor? Jobber Lør og Søn så kan bare på kveldstid. Har og inntrykket at jeg ikke kommer til å mestre det med mine lange artrittladne fingre. men hvis jeg får unlocket ganondorf og han fortsatt kan stomp dance :) Så hadde det vært fett
 
#91
Du unlocker ganondorf ved å spille gjennom classico mode med Link, og ja, han stomp dancer som aldri før. Du alder meg ved å taste inn vennekoden min i friends list på dsen din.
 
#92
Nice. Husker at du måtte ha spilt sånn 500 000 000 timer vs for å unlocke han i det forrige, eller noe sånn. Har du friend coden lett tilgjengelig? Eller finnes den en plass?

Hjalp mye å bare bytte attack til a. hatet at den var på b i demo.
 
#93
Ganondorf unlocked. Virker ikke som man man stomp dance men. I brawl kunne man short hoppe mens man umiddelbart flikket ned på den gule stikka. Da short hop down stompa han uten animert delay når han lander. Man kunne repetere det og racke opp masse damage. Virker ikke som det går her. Ødelegger mye av den defensive playstylen hans. Kan hende han er buffet på andre måter men. Bowser er off the hook i dette. De har fikset det meste som var feil med ham. Skjønner ikke at de ikke ga Ganondorf ny uptilt men. Charge up kicku har vært essensielt en free combo for alle andre siden gamecube days.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#94
Har grusa på så fælt at jeg har vondt i tommelen. Dritbra spill. 80% winrate last 50 games i For Glory :smugdog:
 
#95
Jeg har ikke sjekka statsa, men vinner stort sett i For Glory, bortsett fra en helt kickass fyr som spilte Toon Link i dag. Han var heftige saker. Dominerte midtfeltet med prosjektilene som en boss. Og har du lagt merke til hvor mange som mainer Bowser i For Glory? han kan være veldig dødelig i dette spillet :eek: Men det er fortsatt null problem å chaingrabbe han. Er med å spille litt etterpå når eldstemann er i seng.
 

ganon

The Boshy
#96
Har dere andre forandret noe på kontrollen? Føler ikke at den sitter så støpt som den burde med standard oppsett.
 
#97
Jeg har ikke gjort det. Men mente å lese at han derre Mike Fahey eller en av dem på Kotaku hadde samme "problemet". Jeg har ikke noe problemer med det overhodet, bortsett fra at R og L var litt uvant å bruke i starten. Og jeg nevnte dette med tiltgraden på circlepaden, siden visse,ofte sterkere,kjappere angrep enn smash angrepa krever bruk av å tilte. Men etter et par omganger mot sandbagen i training mode er det null stress. Skal vi tar et game eller to nå?
 

ganon

The Boshy
#98
Vi kan nok prøve litt i morgen, skal prøve ut litt greier i kveld. Og jeg åpnet Ness når jeg spilte igjennom classic med Link :argh:
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#99
Har dere andre forandret noe på kontrollen? Føler ikke at den sitter så støpt som den burde med standard oppsett.
I begynnelsen synes jeg det virka som de hadde satt det opp "omvendt" av gamecube, altså de to jump-knappene var til høyre i stedet for venstre av A og B. Veit ikke om det bare er noe jeg innbiller meg, men jeg har greid å venne meg til standardoppsettet. Eneste jeg har skrudd av er tap jump, fordi det er no herk.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Noen som vil spille eller? er keen på å se om det lagger mindre