Super Stardust HD [PS3]

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#21
Vel, nå er den nye versjonen offisiellt lagt til i PSN Store, så det er bare å prøve igjen. Jeg husker ikke min high score, men jeg er dritdårlig i dette spillet. Treige reflekser. :(

Opprinnelig skrevet av Yeti
Så PS3 har ikke noe automatisk patch-verktøy, eller hvordan er det? Hilsen en som lurer.
Joda, det er flere spill som patcher automatisk, f.eks Warhawk gjør det. Men akkurat her var det snakk om en ganske stor endring, som gjorde det som tidligere hadde vært buy-only til en demo med opplåsningsmuligheter.

Eventuelt så var Housemarque bare late, hvem veit.
 

Terje

mostly harmless
#22
Opprinnelig skrevet av Haggar
hvor mye poeng har folk fått her?
Noenogåtti mill. :) Husker ikke helt nøyaktig selv om det ikke var så lenge siden. Var rangert rundt 2300 - 2400 sist jeg sjekka. Må nok prøve hardere, Haggar. :p

Spiller det fremdeles innimellom når jeg føler for et raskt kick, men da blir det som oftest Planet Mode siden Arcade fort kan ta en stund hvis man får skikkelig flyt på det.
 
#23
SITAT(Terje @ 03.01.08, 17.08) 96032
Noenogåtti mill. :) Husker ikke helt nøyaktig selv om det ikke var så lenge siden. Var rangert rundt 2300 - 2400 sist jeg sjekka. Må nok prøve hardere, Haggar. :p

Spiller det fremdeles innimellom når jeg føler for et raskt kick, men da blir det som oftest Planet Mode siden Arcade fort kan ta en stund hvis man får skikkelig flyt på det.
[/b]

sweet. får gjøre et forsøk igjen en gang vel, men ja, tar brått laaang tid når du starter på arcade :eek: