Super Streetfighter II X Tournament

#1
Nå har det altså gått to uker siden siste turnering vi hadde, så spenn derfor beltene fast for en ny runde med Street Fighter II gaming!

Lørdag 8. april holder Spiderman Singles Tournament i det kjente, og kanskje mest reaksjonskrevende Street Fighter spillet Super Street Fighter II X (SSFII Turbo i vesten). Vi kan bare beklage den korte varselen, men hvis du føler du har hva som skal til får å bli den første mesteren i den gammeldagse 2D sjangeren, eller vil børste bort litt støv på gamle talenter, så møt opp med andre entusiaster for nok en forrykende slossespillturnering.

Et arkadekabinett med arkadestikker blir benyttet under konkurransen, så det er derfor ikke tillatt med egne kontroller.

Turneringsoppsett:

Double Elimination (16 deltakere)

- Hyper Street Fighter II PS2 Version
- Kun tillatt med SSFIIX/Turbo figurer
- En kamp består av første mann til tre runder
- Bruk av Gouki/Akuma er bannlyst
- Før hver kamp kastes en mynt i været. Vinneren velger hvilken side han vil spille på.
- Deltakerne må holde seg til samme slossfigur gjennom hele turneringen.

Deltakerne spiller med stikkene koblet til kabinettet, mens tilskuere kan følge kampene LIVE gjennom prosjektor på veggen.



Oppmøte for turneringen er senest 11:30. Antall deltakere blir notert, og liste over hvem som skal møte hvem blir deretter satt opp. Turneringen starter fra 12:00 og vil vare helt til turneringen er ferdig.
For at alt skal fungere som best mulig, er det veldig fint om man har muligheten til å si ifra på forhånd om man må trekke seg fra turneringen i siste liten.

De som har lyst å melde seg på kan sende oss en email på spiderman_turnering@hotmail.com

Adresse:
Spiderman
Kirkegata 32
0153 Oslo


Deltakere som er foreløpig meldt på:

01. Rising Uppercut
02. Dead Alchemist
03. EagleJin
04. Red Hawk
05. Wallace
06. Robbie3s
07. JINsama
08. RAT
09. Gilgamesh
10. Shin Akuma
11. Chief Gutti
12. Iron Fist
13. Shuugyou ga tarin AKA Oldschool K.Rool
14. Rick James


Denne listen oppdateres så fort nye folk melder seg på.

As mentioned earlier, in the meantime, keep practising them corner trapping skills!!!
 
#2
Jeg konverterer til nynorsk for i morgen, og blir helt gal, fordi jeg kommer til å snakke til Ken store deler av tida: "Sjå Ryu, Ken!" ... :p

Blir digg med god gammeldags realtime fighting! Håper jeg klarer likt come-back game som for et par dager siden..hvis det: I'll show great style of non-existent knowledge! :D
 
#4
Kort oppsummering av tourney'n: X antall Shoto's, en Zangief, en DeeJay, en Guile, tre Sagat og en Chun Li.

1. Plass: Cheese Gutti (Ryu)
2. Plass: Robbie3s (Guile)
3. Plass: Red Hawk (Ryu)

Nok en gang takk for bra tourney! Håper det ikke blir altfor lenge til neste av SF-innslag, enten 3rd eller SF2 igjen (hint hint, Gutti ;) )

Cross-over eier, shoryuken eier, hadou-ken eier, sonic boom eier, super eier!

Gratulerer til Gutti med 1. plass, og til Robbie3s med 2. plass!
 
#5
Hey, kort innom.. sitter hos Spawn og game'er T5/TTT.
Ville bare si det var en cool tourney idag! Det kom mange folk, selvom det var kort forvarsel om tourney'en.
Ca et lass av Shoto's... :p

Grats til vinnerene!!! :tommelopp:
 

EagleJin

Bear Necessity
#6
Grattis til pallplassene!
1. Gutti
2. Robie3s
3. Hawk

Var noen rimelig intense runder blant de siste kampene :D

Nok en gang en tøff tourney fullført!

Var også kult med "nachspiel" :p med FT :D
 
#7
jaja, best for dere at jeg ikke var der..hadde smoke'a dere alle! dere veit det godt!! pff...gutti, tutti frutti er min jutti i SF..grattis til vinnerne :D
 
#8
Super Turbo tourney var faktisk veldig moro! Var også overraskende mange som møtte opp.
Shout outs til Chief Gutti for enda en meget bra gjennomført 2d tourney!
Cheese Gutti har bare altfor mye knowledge of the game, kunne ikke touch'e han i finalen.
Red Hawk vi hadde en sinnsykt close match i semis, men Guile hadde bestemt seg for å være seig :p
rematch nextime yo..

Vi måtte kjappe oss videre til tekken gaming så ble ingen tid til third strike casuals desverre.
Keep up the good work med tourneys Gutti, 3s eller Guilty neste gang..?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Såvidt jeg vet har han noen usannsynlig overpowered special-moves.
 

EagleJin

Bear Necessity
#11
Gouki er den eneste i spillet, som ikke har super move. Det som setter han på bannlyst-listen er hans "speciel moves" (shoryu, blingbling-hadou og air hadou) har veldig skadepotensiale og hurtighet.
 
#12
fet turnering. Ikke for mange folk, ikke for lang tid.
VF FT etterpå var jo høydare med litt schooling fra chris, synd jeg ikke kunne bli lengre...
håper å få spilt mot flere VF spillere etterhvert.
(on my way to become a junkie..)
og mere SSFIIX ! nå har jeg faktisk spillet !