superpass1\2 selges

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da syns jeg det er litt urimelig å kreve over 200 spenn for den, med tanke på at man får ganske mye bedre (og mindre) saker for ca. samme pris.

Når du først skal selge et produkt som privatperson, til samme pris som en antakeligvis grei webshop, kan du jo i det minste prøve litt hardere enn som så.
Edit: Det er forøvrig skandaløst å starte opp en budrunde på det som jeg antar er veil. pris.

D

Doctor Downs

Gjest
Hvis den er brukt er det idioti å kreve ny pris for den. Hvis den er ny er det idioti å ikke skrive det i første post. ... Idiot.

Edit: Hvis du vil ha noe særlig respons burde du i det minste tilby å betale portoen selv. Hvis den er ny, altså. Hvis den er brukt tror jeg du har gått glipp av noen skoletimer.

Edit 2: Pult mange fine bitches i det siste, eller?

SITAT(Aquila @ 19.07.2006, 22.55) 15392
Hvis den er brukt er det idioti å kreve ny pris for den. Hvis den er ny er det idioti å ikke skrive det i første post. ... Idiot.

Edit: Hvis du vil ha noe særlig respons burde du i det minste tilby å betale portoen selv. Hvis den er ny, altså. Hvis den er brukt tror jeg du har gått glipp av noen skoletimer.

Edit 2: Pult mange fine bitches i det siste, eller?
[/b]
De er nye og har orginal embalaskje...

D

Doctor Downs

Gjest
Da hadde jeg skrevet det i emnetittelen eller ihvertfall første post. Pleier å hjelpe. Uansett er det svært få som gidder å inngå en handel med en ny d00d på et internettforumet bare så de kan betale mindre i porto. Du burde sette ned prisen inntil du får gjort noe med ryktet ditt her.

SITAT(Aquila @ 20.07.2006, 15.13) 15544
Da hadde jeg skrevet det i emnetittelen eller ihvertfall første post. Pleier å hjelpe. Uansett er det svært få som gidder å inngå en handel med en ny d00d på et internettforumet bare så de kan betale mindre i porto. Du burde sette ned prisen inntil du får gjort noe med ryktet ditt her.
[/b]

ok hvis dere vil betale 100 kr mere i porto så greit for meg .. Men jeg selger en ny vare for 200 kr .. og jeg setter ikke ned prisen..

og for di som mener jeg er grådig som ville ha 100 kr for å flashe en nds så .. er det lissom 1 lodde pungt som må loddes sammen eller du må i alle fall gjøre sån at det går strøm fra det ene pungte til det andre .. og det er ikke helt lett ...

Å lodde er jo pissenkelt. Broren min på 15 har kunnet det siden han var 13, så å si at det er vanskelig blir en liten overdrivelse.

SITAT(monty @ 20.07.2006, 16.54) 15564
Å lodde er jo pissenkelt. Broren min på 15 har kunnet det siden han var 13, så å si at det er vanskelig blir en liten overdrivelse.
[/b]

jaja.. standar pris for å flashe en Xbox hos de fleste var jo 500kr og da trenger man egentlig bare å loddesammen to pungter...

Status
Stengt for ytterligere svar.