SUPRNOVA :(

Status
Stengt for ytterligere svar.
HYYYYYYYYYYYYYYYYYL

...

Triste greier :(

Dukie

nice girl
*ARG* Så lenge jeg får lastet ned nye episoder av smallville så er jeg fortsatt blid.

Og jeg skjekka bfnet istad, den tikker og går enda. :)

Om bare TvNorge kunne få nye episoder av Smallville litt sjappere! >_<

Lodin

Der Waaaah
Så lenge jeg fortsatt har Piratebay så overlever jeg nok. =D

*Heller likevel litt øll på gata til minne om Suprnova*

Faen i helvete jeg har minner fra den siden. Hvor skal jeg få mine elskede scrubs episoder fra da? Klarer ikke og starte dagen uten innblikk dr.Coxs sarkasistiske og miserable liv. Og det programe visser de ikke i norge nei!
Youceff torrents er også nede og det var thrump cardet mitt.
Må inrøme nedlasta sjeldent musik eller spill.
Men faen heller a suprnova var et viktig rutine i livet mitt, nedlasta tons a tv-shows: sopranos,filmer som jeg ikke gadd og vente på,simpsons,FMA,scrubs ,futurama,smallville,dead like me,drawn together,south park,invader sim,family guy og melcom in the middle!

iso hunt er ganske bra.

Good riddance. Suprnova var en overvurdert side.

Ingen vits å sørge over suprnova, seeders var et problem. Men torrentbits, i mine øyne så var denne den beste.

RIP

M

Mako

Gjest
DC++ lever jo enda, suprnova var så treigt alikevell, selvom jeg likte godt det store utvalget.

For Smallville og andre tvserierfans så er enda denne oppe.

Helvete, film og spill kjøper jeg alltid i butikkene. Men serier og den type musikk jeg hører på finner man ikke i Norge. Jeg venter ikke et år på 24 og Smallville!

J

Jah

Gjest
Kansje jeg burte begynne å bruke dc++ nå som torrents blir mer og mer plundrette og få tak i. noen som gidder og gimeg noen tipsom hvordan det funker?

dc++ mener jeg. skjønner det ikke jeg

Ikke noe å gråte over. Men er det egentlig lov å legge ut linker til andre sider som fortsatt lever?

Opprinnelig skrevet av Duke@20.12.2004, 04.58
For Smallville og andre tvserierfans så er enda denne oppe.

Helvete, film og spill kjøper jeg alltid i butikkene. Men serier og den type musikk jeg hører på finner man ikke i Norge. Jeg venter ikke et år på 24 og Smallville!
151427​
Jippi! De hadde that 70' show episoder som er større enn 200mb. Endelig!

Status
Stengt for ytterligere svar.