SUPRNOVA :(

Status
Stengt for ytterligere svar.
#21
la merke til dette jeg også.
skikkelig kjipt syns nå jeg.
flere av de andre BT sidene jeg pleier å dra til var også nede.
noen finnsker har blitt sporet av politiet og fått bot får å dele støff gjennom BT <.<
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#24
Ay, matey! Avast, raise the mainsails and run this vessel like pimps in space. To the bay where all sea-scoundrels gather, I say! Yahrr! :pirat:
 
#26
Ifølge informasjon på hjemmesida vil det komme en kunngjøring på NovaStream.org den 30.desember klokka 22:00 norsk tid ang. suprnova.org. Denne kunngjøringen kan hentes ned fra denne linken.

Det finnes fremdeles sider som ligner på suprnova som fremdeles er oppe, de er bare ikke like lette å finne.
 
#27
google er egntlig ganske bra til å finne torrent filer


*navn på fil*+torrent


suprnova gå å legg deg (vel det har de vel allerede gjort)
 
#28
joa finnes ganske mange andre torrent steder på nettet. mange som er like bra som suprnova. det jeg likte med suprnova var at de brukte mange torrents fra andre sider. slik at du trengte nesten bare suprnova for å finne de fleste filene. synd at de har lagt seg da, mange andre sider som også har blitt lagt ned nå. og noen sider som ber om penger fra brukerne, slik at de kan sette opp en sak mot de som har saksøkt dem. tilslutt kommer vell alle torrent stedene til å være borte. :(
 
#29
Som noen sikkert har sett så er TorrentBits oppe igjen, denna gangen av AffilationCash som er de samme luringene som har suprnova.COM ++
Så ingen må finne på å melde seg på! Om du gjør det, betaler du for å ha muligheten til å laste ned kazza og diverse andre slike program.

Håper denne meldingen ikke kom for sent!
Akkurat nå som jeg skriver dette er det 4660 personer som har vært dumme nok til å betale for kazza og resten av programmene.

Edit:
Nå tror jeg nok disse 4660 brukerne jeg refererer til er ikke-eksisterende for å lokke flere inn i svindleriet.
I alle fall, forkastelig er det, misliker slike sider sterkt!
 
#30
Opprinnelig skrevet av Skoen@28.12.2004, 00.55
Ifølge informasjon på hjemmesida vil det komme en kunngjøring på NovaStream.org den 30.desember klokka 22:00 norsk tid ang. suprnova.org. Denne kunngjøringen kan hentes ned fra denne linken.

Det finnes fremdeles sider som ligner på suprnova som fremdeles er oppe, de er bare ikke like lette å finne.
154626​


You american we love you, baywatch number one show in Slovenia


har karen hatt samme engelsklærer som Petter Solberg
 
Status
Stengt for ytterligere svar.