Survival of the fittest...

Opprinnelig skrevet av Houseman@26.01.2005, 14.31
Hvorfor gjelder ikke det samme med mobiltelefoner?
169045​
Nå i det siste har det faktisk begynt å komme mobiler som er 100% vanntette. Husker desverre ikke hvor jeg leste det, så kommer ikke på navn og merke :mad:
Men jeg er enig, det skulle vært standard på alle mobiler.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Baronen@26.01.2005, 15.24
... Hvordan? Jeg er forsiktig med telefoner og slikt på dass av nettopp den grunnen.
169071​
Det var russerevy og jeg hadde ansvaret for bilder og tekst til russeavisa, så man var en anelse stresset. Dessuten bør man ikke ha telefonen i en åpen jakkelomme når man er i nærheten av vann, det lærte jeg i hvert fall. :p

Haha.

Revan, takk. Du ga meg dagens latter, og det beste av alt er at du faktisk er seriøs!

:D :D

Tja, en harddisk er veldig sensitiv for støt og risting. Det var nok det han prøvde å si, regner jeg med. ;)

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Nei, det var ikke det. Revan aner nemlig ikke hva en harddisk egentlig er, men han vet med sikkerhet at den er "avansert".

Kan man spise den som nødproviant da?

C

Crizpy

Gjest
PS2 er faen ikke skarp.
Jeg mista min ned fra en 1 meters høyde, og den landa på sida (knuste icematten min...som kosta 300 :nåerjegskikkeligforbanna: )
Masse ting datt fra hverandre, og cd-skuffen var fucka.
Så praktisk annlagt jeg er, skrudde jeg opp hele greia, feka litt med cdspilleren, og retta på litt her og der.

Den lever i sinn beste tilstand i dag.