Survivor

Jada...nå er folk i fyr å flamme da.. Kommer et spill som du bla kan være til stede den 11.09. Og mange andre store katastrofer i vår tid.

Men når det handler om 11.9 så får jo folk panik. Kan jo ikke lage spill om det! Ehh...hvorfor ikke? Det er "ok" å lage spill om alle andre tragiske ting, men ikke om noe når det er selveste store USA som det går utover!

Spill hvor bla USA er innvolvert i og hvor dem dreper og dreper og ja...dreper er OK. Blir kvalm jeg...håper spillet kommer ut og blir så realistiskt å jævlig at amerikanerene får bakoversveis!

Se litt mere her...

Det med at folk reagerer har vel med at det ikke er så veldig lenge siden det skjedde, i forhold til andre konflikter som er "spillmatisert"..

Dessuten er ên amerikaner verdt mer enn 10 irakere.. <_<

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dette kan jo bli stas. De får gjøre boxarten til et amerikansk flagg med en gråtende ørn og Hulk Hogan som holder et banner med påskriften "NEVER FORGET", så blir amerikanerne fornøyde også.
Jeg må riktignok innrømme at jeg mistenker at dette blir et fryktelig standard action-adventure av typen "kom deg fra A til B uten å irritere deg grønn over alle de meningsløse, scriptede scenene vi har lagt i veien for deg", men om du genuint kan påvirke din egen og andres situasjon basert på dine handlinger og hvilke gjenstander du velger å nyttiggjøre deg av i et åpent spillområde tror jeg dette blir bra.

MSN-dude sier:
hiroshima er gøy mener jeg
MSN-dude sier:
alle døde jo
Kyllingmannen sier:
sant
Kyllingmannen sier:
jamen kanskje du spiller som neo i matrix
Kyllingmannen sier:
så du kjapper deg ut som en olja laser i slowmotion bullettime
MSN-dude sier:
eller som supermann
Kyllingmannen sier:
forøvrig

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen
MSN-dude sier:
hiroshima er gøy mener jeg
MSN-dude sier:
alle døde jo
Kyllingmannen sier:
sant
Kyllingmannen sier:
jamen kanskje du spiller som neo i matrix
Kyllingmannen sier:
så du kjapper deg ut som en olja laser i slowmotion bullettime
MSN-dude sier:
eller som supermann
Kyllingmannen sier:
forøvrig
...Dette var hovedsaken. Videre på "poster som overhodet ikke gir mening" har vi...

Du skjønner vel at poenget med innlegget var å spørre hvordan Hiroshima-episoden skal funke som et spill?
Da-ah :kos: