Svart Sony Ericsson Z610i selges! (3G-telefon, oh yeah)

#1
I og med at jeg nå skal kjøpe meg en I-mate, trenger jeg ikke min SE Z610i lengre. Tenkte derfor å sjekke om noen her på forumet var interessert før jeg legger den ut på finn.no :p Ingen store skader på mobilen, og heller ingen merkbare riper i skjermen. Det eneste er at den er litt ripete til venstre under tastene og øverst til venstre over skjermen. En god del riper på "lokket", men det er jo ikke til å unngå.

Gratis bruk av MSN frem til 14. september.

Telefonen er låst til Telenor i 9 måneder til elns, så det er en gigantisk fordel om du har Telenor-abbonement/kontantkort fra før. Følger med alt av esker og manualer og annet som fulgte med når mobilen var ny (med unntak av minnekort). Kvittering følger også med som garantibevis. Slenger også med en sak som gjør at du kan bruke hodetelefoner/øreplugger of your choice. Eneste jeg ikke har tatt bilde av er den vanlige laderen, men den følger selvfølgelig også med.

For alt du trenger av info: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...527&zone=pp


Mobilen, USB-lader (for å overføre filer mellom data og mobil), ørepluggsaken jeg snakket om, alt av manualer + CD med overføringsprogramsak.


Mobilen in action :p


Spesifikasjoner rappet fra sonyericsson.com:

Størrelse
94 x 49 x 20 mm

Vekt
110 gr

Farge:
Luster Black

Skjerm
TFD-skjerm med 262 144 farger
176x220 pixel

Ekstern skjerm
OLED-skjerm
128x36

Minne
16 MB* Telefonminne
Støtte for Memory Stick Micro™ (M2™)

*Faktisk ledig minne kan variere på grunn av forhåndskonfigurering av telefonen

Nettverk
GSM 900
GSM 1800
GSM 1900
UMTS 2100

Ytelse, Taletid, Standby-tid, Videosamtale
UMTS 2100, 2 timer 30 min, 400 timer, -
GSM 900, 7 timer, 400 timer, -
GSM 1800, 7 timer, 400 timer, -
GSM 1900 7 timer, 400 timer, -
 
#2
Så hvis mobilen er låst til telenor og jeg har telenor kontantkort på mobilen min, så kan jeg bare sette inn simkortet og bruke denne?

:) Har lett etter den her en lang stund nå så veldig interessert.
 
#6
Flott :)

Hadde vært greiest om du sendte den egentlig ... bor ikke så veldig langt unna oslo, men har klart å bli forkjøla så er ikke så lett å komme meg ut av huset.
 
#8
Regna med å betale på forskudd ja =P

Bare send en pm med nummeret jeg skal sette inn på så setter jeg inn 1800 +89 i frakt i løpet av et par dager. :)