Swap Magic 3.6 og PS2-problem

Jeg fikk Swap Magic 3.6 i dag og var overlykkelig over å kunne få spille mine importerte Dragon Quest VIII og Radiata Stories. Det tok meg over en time før jeg endte opp med visse problem:
1: Klarte å knekke to greier som holder på plass dekslet til den greia du legger spillet på(den som går ut og inn, hva no enn den heter). Det sto i manualen at jeg skulle ta av dekslet.
2: Den som går ut og inn, sitter fast halveis i maskinen og er ikke til å rikke
3: Det datt ut en ca. 10 cm lang svart metallpinne fra under den greia som går ut og inn.

Hva kan jeg gjøre med det, og kan noen gi meg en norsk beskrivelse over hvordan jeg skal gå fram å bruke Swap Magic? (om det er mulig no....)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Steike. Hvordan i helvete klarte du dette her...? Om du ikke får rikket DVD-skuffen ville jeg tro du sitter i en elv av avføring uten noen måte å transportere deg på.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, du prøvde tydeligvis litt for hardt. :p
Uansett, sjekk om noe er brukket. Skru av kassa på PS2-en og sjekk inni. Finn noen diagrammer ånnlajn over hvordan det skal se ut og sammenligne de to. Sjekk. Fiks, om mulig.

Vel, jeg bestemte meg ikke lenge etter at jeg opprettet temaet for å selge PS2-en og en del andre spill som jeg ikke spiller på lenger, og kjøpe meg en chippet maskin istedet.

Vann nettopp en ny slim chippet maskin på qxl for 2199. Kommer sikkert til nytte til senere spill også.

Du er vel ikke interessert i maskinen vel? Og en Swap Magic. Jeg kan alltid prøve å fikse den om du er interessert.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ellers takk, har en selv. Med Swapmagic. Som funker. ;)

Isaac, jeg fikset heller ikke den mongo swap disken, og jeg er ikke så dum når det kommer til slikt.
Følgte den utrolig tynne og dårlige bruksanvisningen og det funka bare ikke. kanskje swap disken bare hater noen utgaver av PS2?
Det hele endte med en uber pimp Ps2-mod, hjemmelagd.

Uansett, hvis du skal selge din litt ødelagte ps2, kan du sende meg en PM? Klarte å mose min, ser du.

Steike. Hvordan i helvete klarte du dette her...? Om du ikke får rikket DVD-skuffen ville jeg tro du sitter i en elv av avføring uten noen måte å transportere deg på.
[/b]

hvis den står bom fast og ikke rikker seg så er rå makt den eneste metoden for å få den på plass.. bare pass på at man ikke kommer borti laseren men det skal ganske mye til.. er bare å slå skoffen rett inn og den vil fungere.. sån var i alle fall ps2 min.. men den ble litt ødelagt da jeg kastet den ut av vindue.. ( ble litt provosert til slutt av omgivelsene mine.. )