SWAT 4: Pepperspraye bestemor

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
D

Deleted member 91

Gjest
Hei og hopp gutta, det var den tiden av året igjen! Tiden hvor vi alle tar oss sammen, tar turen over til Direct2Drive, og plukker med oss SWAT 4 + tilleggspakka til tjue usle dollar. Noen ord fra et innlegg jeg skrev i høst:

Gameplayet varierer litt avhengig av hvor alvorlig du tar det. På sitt mest casual er det tåregassing av gisseler, umiddelbar henrettelse av alle med en glock i hånda, og slappe kommandoer til resten av laget. Skal du derimot dra i land 100/100 mulige poeng for et oppdrag, er det fram med erteposegeværet og flashbanggranatene, for nå forventes det blant annet at du skal:
- unngå å drepe personer i det hele tatt, inkludert triggerhappy niggere som tømmer et halvt AK47-magasin i retning av trynet ditt. I bonuspakka er de i tillegg ganske glade i å 'fake' overgivelse og så skyte deg akkurat i det de skal legge ned våpnene.
- Være nøye og rapportere hvert eneste gissel, terrorist, falne lagkamerat (ikke at det skal forekomme), og våpen.
- Etc.
Det kan altså bli ganske gromme saker, og det avhenger veldig av din evne til å holde system på hvilke rom som er sjekka (du har som oftest et dårlig serviettkart over stedet du er på, men imotsetning til f.eks Rainbow Six-serien er det ingen pre-entry planlegging og skissering: Alle valg og ordre gis on the fly), ertesekke fiender før de får av skudd mot deg og laget ditt, og hvor godt du bevarer besinnelsen når han siste fjotten på oppdraget skyter deg i det du kommer inn døra. Alikevel helt grusomt morsomt, spesielt når du assisteres av andre.

Det er altså snakk om intens og forsiktig coop-morro her, skaff dere driten og la oss avtale et tidspunkt hvor vi kan tase sivile.

Novastrum

Feminist-elitist
SWAT4 er såpass genialt at jeg nesten heller vil ha en oppfølger til dette enn til Biologisk kuk.

D

Deleted member 91

Gjest
Det er kjempegøy, spesielt når du restarter for tohundrede gang fordi noen dreit på seg, eller du er så uheldig å bli skutt tidlig i oppdraget og må sitte og se på resten av crewet rulle rundt i 20 minutter, eller når du har gjennomsøkt hele huset og oppdraget fortsatt ikke registreres som fullført fordi du ved et eller annet tidspunkt skremte vekk en skurk som nå løper vilt rundt i huset og skyter alle i ræva. Krever tålmodighet men faen så gøy det er.

Hvis han fyren der spilte det riktig hadde han forresten aldri avfyrt geværet sitt - i verste fall pistolen litt i beinet på noen eller noe sånt. Proffene pleier å pakke pepperkulegeværet, men det er selvfølgelig mye barskere å ta med en ordentlig rifle sånn at hver eneste encounter blir intenst som et lite helvete.

Novastrum: Istemmes.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hallais jeg har ikke tilleggspakka, får jeg fortsatt leike med dere eller?

D

Deleted member 91

Gjest
Det burde ikke være noe problem. Tilleggspakka legger til et par nyttige features men ingenting man ikke klarer seg uten.

Skal vi prøve å få noen runder i gang på søndag? Jeg skal prøve å overtale Jo Inge til å kjøpe det, så kan jo dere to rote fram discene deres.

Du prøver for lite.

Hamachi så er jeg kanskje med, betale for spill, i mitt hus osv.

D

Deleted member 91

Gjest
Whatever, bare ha det klart til søndag. Dytt det på Jinge også så erru kompis.

D

Deleted member 91

Gjest
Dobbelpost for epic winnery: Spilte nettopp noen runder med Jo Inge bare for å sjekke at, jepp, SWAT 4 eier fortsatt. Som bare faen. Bli med imorra gutta, bare last ned driten fra direct2drive (eller andre steder høhøhøhø), dra ned Hamachi og koble dere til Hamachi-nettverket Sexbomb Funzone.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og siden Nicholas som alltid er udugelig fyr av afrikansk opprinnelse får jeg påpeke at passordet er "ribsskog".

D

Deleted member 91

Gjest
Bump my hump, er dere klare for denne dritten eller hvah. Skal vi si klokken 21?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan godt prøve på det ja.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Må kjøpe det først og jeg hakke peng akkurat nå. Gidder ikke torrente fordi det er umoralsk.