SWG, noen som spiller?

Etter å ha prøvd FFXI i en dag(ble fort lei) et spill som jeg desverre ikke likte.
Så tenkte jeg at jeg skulle gi SWG en sjans igjen, husker det var mitt første MMORPG spill og jeg husker ikke helt hvorfor jeg sluttet. Værtfall spillet er veldig forandret, nå skjønner jeg nesten ingen ting av SWG, men det kommer merker jeg.
Har skaffa meg alle Expansion pakkene, og gleder meg til å få prøvd ut å fly i rommet, er nemlig så heldig å ha min gamle character i intakt enda, så der lå det en del stash og penger.
Spiller på Eclipse servern.
Så jeg lurer rett og slett på om det er noen fler herifra som spiller SWG? vis det er, og dere spiller på Eclipse servern så kunne vi kansje slått av en prat ingame en gang.
Nick ingame her Hibodro Noca om jeg ikke husker helt feil :p

Jeg har spilt siden release, spiller på Scylla serveren. Så hvis du har tenkt deg å lage en ny character, så kan jeg godt hjelpe deg på Scylla. Heter Soth ingame, og anbefaler blant annet å spille igjennom Tutorialen en gang til, siden det er så mye nytt.

Får se, tok nettopp å lagde en ny char bare for å gå igjennom tutorialen slik at jeg ble litt kjent med spillet igjen.
Så vis jeg skulle lage en nu character så skal jeg huske det du sa, men forløpig vil jeg fortsette med den gamle charactern min siden den allerede er litt på vei til å få opna den force sensetiv slotten ^^ er bare et problem, husker ikke hva jeg må gjøre for å få fult glowing slik at den gamle mannen kommer(vis det fortsatt er slik) så vis noen vet hvordan så vær så snill å si ifra.

Lite tips Nitrius. Samme hvor mange MMORPGs du prøver, ender du opp med WoW. =D

Neida. (jo).
Hadde tenkt til å kjøpe SWG før, men har hørt endel dårlig om det. Det ble altså ikke noe av. Men er det slik at man kan kjøpe en hel del forskjellige romskip?

Takker for link Darkstorm.

Dette er Badgene jeg har:
Ben kenobies Old Home
Skeleton of the famed Greater Krayt Dragon
Escape Pod Used By 3CPO And R2 D2
Lars Homestead
Krayt Dragon Graveyard
Hidden Tempel of Exar' Kun
Ruined Jedi Tempel
Master Swordman
The Bottom of the great falls at theed
Amidala's Private beach
Imperial Theme Park Completed
Trivial Librarian
Kachirho, Kashyyyk

Edit: en ting jeg lurer på, dette "The Warren" greiene? hva skal jeg gjøre der? var der men var bare masse NPCer som sloss mot hverandre og slik, ble drept til slutt selv.
Syns disse Content badgene er slit :/

Edit: En ting til, hva slags professions er "best" nå egentlig? har Master Swordman og begynt på TKA, men har ikke kommet langt, vurdere å respecce til noe annet? er det lurt? vis ja hva? :p

Litt vanskelig å forklare hele Warren her, og til hvilken profession som er best nå. Er jeg ganske usikker på, systemet har jo blitt mer balansert så litt vanskelig å si. Akkurat nå så er jeg M Swordsman, TKM og litt medic, og det er en veldig bra template.