Sword of Mana

#1
Ja, er det noen her som har spilt Sword of Mana til GBA?

Jeg gledet meg lenge til det før det kom, men da det fikk ganske så lunkne kritikker holdt jeg meg borte. Men tenker kanskje på å anskaffe det siden jeg er en STOR fan av Secret of Mana 1 og 2. Er det noen som har spilt det her og kan fortelle meg litt om det positive og det negative om spillet? Og hva som gjør det så dårlig i forhold til de gamle klassikerne? Går det forresten an å spille multiplayer med link?

På forhånd takk :)
 
#2
Har bare spilt det på rom, noe som ikke er gøy uansett gba spill.

Men det er litt moro, med unntak av at AI på de andre på laget ditt er møkk og magi er litt tungvindt å bruke.

ikke verdt 500,- men.
 
#3
Jeg kan ikke anbefale spillet, jeg spilte det å ble lei med en gang...
Dialogene i spillet syntes jeg ikke passet inn og det var mye overdriving....
AI til dine medfølgere er det verste som jeg har sett på lenge. De satt seg fast hvert 10 sekund, og tilslutt løp jeg bare fra dem og fokuserte meg bare om å LV UP
hovedpersonen....
Som sagt anbefaler jeg det ikke, Secret of Mana er mye bedre.....
 

Novastrum

Feminist-elitist
#4
Følge-karakterene får exp. selv om han/hun ikke er med på skjermen, så det er ikke noe problem. Det er allikevel irriterende at de setter seg fast i bakgrunnen rimelig ofte.
Jeg har ikke spilt det så mye enda, siden jeg fikk 6 spill på to dager sist uke, men jeg liker det godt hitill. Musikken er god, bossene/monstrene kule. Ganske variert. Det er digg å sitte ute i sola å spille slike spill. :)
Du får lese litt mer om det før du bestemmer deg. Jeg har ikke så mye mer konstruktivt å si, siden jeg bare har spilt det i rundt 2-3 timer.
Jeg fikk det for 300,- bare så det er nevnt. Det er en fin pris.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#5
Jeg har nettopp gått til anskaffelse av Sword of Mana pga jeg lånte den gamle utgaven av en kompis av broren min. Og jeg ble kjempeglad da jeg hørte at de hadde beholdt mye av den gamle musikken. Musikken var kanskje hovedgrunnen til at jeg kjøpte spillet. Samtalene i dette spillet er kanskje litt dølle, men så absoluttt spilleglede.