Sylkys salgsemne

#21
Hva skal du ha for Burnout 3 til Xbox?
 
#25
Opprinnelig skrevet av Sulky+08.06.2005, 13.46-->
<!--QuoteBegin-Stiluz
@08.06.2005, 00.14
Hva skal du ha for Burnout 3 til Xbox?
231063​

Spillet er i bra stand med cover og manual. 200,- ink. porto? (20,-)


Plissken: Nei, vil bare selge. :)
231205​
[/b]
Kanskje litt dyrt med tanke på at det koster tilsvarende her

:)
 
#27
175 er grei. Sender PM.
 
#31
Er kanskje interessert i PS2-pakken. Men kan i tilfellet ikke betale før i slutten av juli.

Så, hvis jeg skulle kjøpt pakken av deg, så kunne kanskje noen av PSX-spillene vært av interesse. Hadde du giddet å ta deg bryet med å sende en PM med spillene (eller de mest populære, hvis det skulle bli for mange).
 
#32
Opprinnelig skrevet av Freezar@30.06.2005, 12.22
Er kanskje interessert i PS2-pakken. Men kan i tilfellet ikke betale før i slutten av juli.

Så, hvis jeg skulle kjøpt pakken av deg, så kunne kanskje noen av PSX-spillene vært av interesse. Hadde du giddet å ta deg bryet med å sende en PM med spillene (eller de mest populære, hvis det skulle bli for mange).
237470​

Skal sende deg en PM i løpet av kvelden....hmm det er ikke så veldig mange spill da. Tror det er tjue eller no, men uannsett..skal sende deg en liste i løpet av kvelden. :)
 
#33
Du er ikke interessert i en Xbox da? Du kunne fått boxen, timesplitters 3, wolfenstein, 3 kontroller og noen hundrelapper for PS2-pakkenen og noen av PSX spilla?

Eller er det uinteressant?
 
#34
Opprinnelig skrevet av Freezar@30.06.2005, 20.20
Du er ikke interessert i en Xbox da? Du kunne fått boxen, timesplitters 3, wolfenstein, 3 kontroller og noen hundrelapper for PS2-pakkenen og noen av PSX spilla?

Eller er det uinteressant?
237646​

Altså...jeg har en xbox som jeg har behandlet med kjærlihet så jeg har nok ikke behov for en til. Timesplitter 3 har jeg til med hatt før, men solgte det til Jubei her på forumet. :)
 
#35
Jeje, men da må du nok vente en stund før jeg har råd.
Men det gjør vel ikke så mye, du kan bare selge pakken bort hvis du finner en annen kjøper i mellomtiden.