Synlig Annmerkning?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Ja, dere har skrevet mye om dem men hvordan ser man om man har fått en?

sender dere bare pm?
eller er dem synlige?

Tror faktisk ikke dere har sagt noe om hvordan dem ser ut, ikke fordi jeg synes det er toppen interessant, men f.eks når man skal selge noe, så vet man om den personen er til å stole på (nye nick vet dere)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#3
Hvis jeg forstod deg riktig, ser man hvor mange anmerkninger en person har nede i venstre hjørne, under avataren. Der står det Advar, så en prosent og til slutt fem prikker. Hvis f.eks. det står 20 % og to av prikkene lyser, har man to amerkninger.

Godt forklart, jada :p
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Jaså? Ja, jeg har ikke vært medlem på dette forumet, så jeg vet ikke forskjellen på hva jeg ser og hva dere ser.

Da var det kanskje bare meg som la merke til min lille regnefeil også... To av fem prikker er selvsagt 40 %, ikke 20 :svette:

Men da er svaret at anmerkningene er skjulte, hvis dere da ikke kan gå inn på profilen til en bruker og se det der? Dessuten har hva man gjør og ikke gjør i forhold til kjøp, salg og bytte ikke noe å gjøre med anmerkninger og advarsler, siden Spillegal.no's forum ikke har ansvar for handler og byttehandler mellom brukerne.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Houseman@30.05.2004, 12.12
Jaså? Ja, jeg har ikke vært medlem på dette forumet, så jeg vet ikke forskjellen på hva jeg ser og hva dere ser.

Da var det kanskje bare meg som la merke til min lille regnefeil også... To av fem prikker er selvsagt 40 %, ikke 20  :svette:

Men da er svaret at anmerkningene er skjulte, hvis dere da ikke kan gå inn på profilen til en bruker og se det der? Dessuten har hva man gjør og ikke gjør i forhold til kjøp, salg og bytte ikke noe å gjøre med anmerkninger og advarsler, siden Spillegal.no's forum ikke har ansvar for handler og byttehandler mellom brukerne.
for at vi skal kunne sjekke det må nesten du nevne hvem som har anmerkninger, houseman <_<

Mattetest: hvor mange anmerkninger skal man ha for å få 80%, houseman?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#7
Send PM til Neptune eller ILiuz, og dere vil få bedre svar enn dere får av meg. Jeg har egentlig ikke peiling på dette.

Exploser: Hmm.. da må vi dele... Kan jeg få betenkningstid? :p
 
#8
det er 20, 40, 60, 80 og 100 som er nivåene.
Det er bare de aktuelle brukerne med en warning-level som vil se hvor mange % den har.
 
#9
Så kjekt. Man kan finne på faenskap, og bli straffet for det, uten at andre brukere vet om det?
 
#10
Hvorfor skal andre brukere få vite om det?
Det er en sak mellom forum-ledelsen og den aktuelle brukeren.
Er ikke ment for å henge ut folk, heller gi en pekepinn på at det er noe vi ikke tolererer her på forumet, slik at vedkommende vet det til neste gang.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#12
Hmm, hadde det ikke vært smart og hatt det sånn at alle kan se dem osv... hvorfor ikke bare ha dem under avatren som på gammle SG??
 
#13
Opprinnelig skrevet av Neptune@30.05.2004, 16.45
Hvorfor skal andre brukere få vite om det?
Det er en sak mellom forum-ledelsen og den aktuelle brukeren.
Er ikke ment for  å henge ut folk, heller gi en pekepinn på at det er noe vi ikke tolererer her på forumet, slik at vedkommende vet det til neste gang.
Jeg mente det ikke i en negativ forstand.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#15
Det burde du da skjønne! Da kan alle se hvem som har flest osv.. da vettu og da vet de som har fått det også, at dem har fått det, siden jeg selv tror jeg har fått noen og det står ikke i proffen at jeg har fått noe som helst osv....
 
#17
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@30.05.2004, 16.04
Det burde du da skjønne! Da kan alle se hvem som har flest osv.. da vettu og da vet de som har fått det også, at dem har fått det, siden jeg selv tror jeg har fått noen og det står ikke i proffen at jeg har fått noe som helst osv....
Hvorfor er det så genialt at vi skal få se det? Som Neptune sier er jo dette en sak mellom forumledelsen og den aktuelle brukeren. Jeg tror heller det bare er du som er nysgjerrig jeg :p.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#18
åååå så farlig det er og se hvem som har anmerkninger osv... Syns det bare kjekt og se hvem som har hva jeg da men :p For sånn som det er nå, så kan bare sjefene og moddene se hvem som har hva osv.. og ikke brukerene selv... og det blir litt feil etter min mening.
 
C

Crizpy

Gjest
#19
Jeg synes det skulle vært sånn som det var på gammle sg, for jeg vil vite hvem som har det
 
#20
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@30.05.2004, 17.34
åååå så farlig det er og se hvem som har anmerkninger osv... Syns det bare kjekt og se hvem som har hva jeg da men :p For sånn som det er nå, så kan bare sjefene og moddene se hvem som har hva osv.. og ikke brukerene selv... og det blir litt feil etter min mening.
Hvorfor skal alle andre se at den og den brukeren har begått regelbrudd? Jeg synes ikke det er noe interessant å se at en tilfeldig fyr har fått 4 bokser under en avatar. Og hvorfor blir det feil at alle andre ikke får se at noen har fått tilsnakk av en moderator? Det blir jo det samme som om en lærer skulle ta opp en privat sak mellom deg og læreren i plenum. Hadde kanskje du likt om du fikk refs, så alle andre kunne høre saken, når det ikke angår noen andre?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.