Synlig Annmerkning?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Halky

Veteran bruker ;)
#21
Jaja, men syns du det er ok at du ikke selv kan se om du har fått noen anmerkninger?? (mener ikke deg personlig) For det er nemlig ikke mulig og se. bare sjefer og modder kan se det.. og det er ikke så bra. Alle som har fått noen sånne ting, bør kunne se det selv også... ikke bare få PM om det.
 
#22
Du får jo se det. Neptune skrev jo at den aktuelle brukeren, og ledelsen vil kunne se at du har fått en anmerkning.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#23
Det stemmer ikke helt, siden jeg har fått noen PM'er angående anmerkninger osv.. og jeg kan ikke se noe som helst av det noe sted...
 
#24
Du kan få advarsler som ikke resulterer i anmerkninger Don...
 

Halky

Veteran bruker ;)
#27
Men saken er at ILiuz har sakt at jeg hatt fått det osv.. men jeg har ikke sett dem noen steder :p Så man vet lizzom ikke om man har fått noen eller ikke....
 
#28
Hvis du ikke har sett noen, så har du nok kun fått advarsel. Og det kan jo hende moderatoren følte seg snill, og ombestemte seg.
 
#29
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@30.05.2004, 18.09
Men saken er at ILiuz har sakt at jeg hatt fått det osv.. men jeg har ikke sett dem noen steder :p Så man vet lizzom ikke om man har fått noen eller ikke....
Du har ingen, så du kan slappe av.

Da er alt avklart?

Hva er dette for en knapp?
 

Endre

Ødela forumet
#30
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@30.05.2004, 19.09
Men saken er at ILiuz har sakt at jeg hatt fått det osv.. men jeg har ikke sett dem noen steder :p Så man vet lizzom ikke om man har fått noen eller ikke....
Vi ble jo enige om at du skulle få fjernet anmerkningene dine hvis du lovet å skrive litt mer utfyllende og ordentlig, ellers hadde du vært kastet ut allerede. Men nå har du i alle fall ikke fått noen nye.

Redigert: Å, faen, dette emnet var stengt... jaja.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.