System Link?

Kan sikkert høre med Klanen om de Vil Spille mer Halo(1) i gjenn=)
hadde vert fett å spille mot dere ja.......men hvor bor dere da?
og Vi undervuderer ingen!!!!!!!!!!!!! Men hvor mange er dere a?

Vet du hva Xbox conect er??? halo spilling over nett altså!! det betyr ikke noe hvor jeg kommer fra altså (langt nord så å møtes på fritiden blir neppe aktuelt!)

Ja veit hva XBC er.......var nok å spilte Halo der lenge før du begynte å spille halo!
Trur nicket mitt på XBC er (TS)SanDman....
Kan høre om noen av de andre vil spille over Xbc=)
er ikke så veldig glad i Xbc.....Lagger ganske mye lixom!

System Link er fett. Bare det å høre redselen i mine kompisers stemmer, er noe verdt og oppleve.

Jo, ikveld var en meget hyggelig aften. Spilte System Link med to kompiser. De spilte split-screen på en nokså stor TV i kjellerstua, mens jeg satt i det ene hjørnet med en pute forran den lille TVen min.

Det begynte med at vi skulle leke litt i Coagulation (Fare for en liten leif), men dette endte straks med at jeg snipet dem ned, en etter en. De fikk tatt meg, og omringet meg i basen. Var en veldig kul kamp, og dette skal prøves igjen i morgen.

Opprinnelig skrevet av Revan@15.01.2005, 00.26
System Link er fett. Bare det å høre redselen i mine kompisers stemmer, er noe verdt og oppleve.

Jo, ikveld var en meget hyggelig aften. Spilte System Link med to kompiser. De spilte split-screen på en nokså stor TV i kjellerstua, mens jeg satt i det ene hjørnet med en pute forran den lille TVen min.

Det begynte med at vi skulle leke litt i Coagulation (Fare for en liten leif), men dette endte straks med at jeg snipet dem ned, en etter en. De fikk tatt meg, og omringet meg i basen. Var en veldig kul kamp, og dette skal prøves igjen i morgen.
163672​
Fikk lyst å spille system link jeg nå! Er en stund siden jeg har prøvd dette nå, og kjente at det rykket i hendene mine når jeg las det der. Hadde nesten glemt hvor gøy det er :p
Og Coagulation er rett stavet tror jeg. :kos:

Ja, det var fun og. Håper på å få ned en enda større TV idag. Og en til Xbox, med tre spillere på hver sin box. Ah..

Opprinnelig skrevet av Revan@15.01.2005, 00.47
Ja, det var fun og. Håper på å få ned en enda større TV idag. Og en til Xbox, med tre spillere på hver sin box. Ah..
163694​
Jo flere TV'er og Xbox'er, desto bedre blir det vet du. Regner med du poster en oppsumering av linkingen i morgen også :tommelopp:

Jo, da hadde jeg enda en superb kveld med System Link, og igjen lå jeg i mitt lille hjørne og spilte på min lille TV, mens de tre kompisene hadde den store.

Var kjekkere idag. Vi hadde pizza og brus, og sist, men ikke minst; enda en spiller. Gikk for det meste i Slayer, der jeg tok dem. De er nokså gode alle, men det er en rekke. Jeg øverst, så en kompis av meg, så de to andre som er.. la oss si det slik. De kan prøve å skyte deg på 10 meters avstand - i spillet, lissom - med en shotgun.

Det var fett. I festen min når jeg fyller 13 skal vi ha to middels store TVer med fire folk på den ene, og tre på den andre. Det blir kult.

Opprinnelig skrevet av Revan@16.01.2005, 00.03
Jeg øverst, så en kompis av meg, så de to andre som er.. la oss si det slik. De kan prøve å skyte deg på 10 meters avstand - i spillet, lissom - med en shotgun.
164074​
Lo litt av den der. De har tydeligvis ikke forstått hvordan shotgun'en skal brukes ;)

du må gjøre det orntlig når du først skal da :p og ha 4 projektore og 4 xboxer + 16 kontroller :p det er gøy azz ;)