System Shock 2 Demo-problemer

#1
Her om dagen var det spilltørke hjemme hos meg, WoW subscription hadde (og fortsatt har) gått ut og jeg var blakk.
Det var en fin helg, perfekt for endelig litt spilling, jeg gravde fram Deus Ex og spilte litt, det var utrolig deilig å spille yndlings spillet mitt igjen.
Etter litt leting på det fantastiske internettet fant jeg en demo av System Shock 2.

Jeg har hørt mye om spillet og det skulle være bra.
Problemet er at spillet låser seg på flere måter og skaper mye problemer.
Siden jeg bruker XP prøvde jeg å kjøre det i kompabilitets modus, rart nok fungerte det bedre uten kompabilitets modusen, men flere problemer er det, mange ganger låser spillet seg ved loading skjermen og andre ganger låser spillet seg og en eller annen error popper opp som sier at jeg har et problem med skjermdriverne og Direct3D.
 
#3
Takker for linken downloaden cruiser i en fart av 1.2kb per sec :kul:
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Teknisk sett er det vel ikke helt ok å linke dit siden EA fortsatt selger spillet da.
På den annen side har de for lengst slutta å gi support til det (og det trengs seriøst) så føkk dem. <_<

Uansett sliter Dark-engine spilla (SS2 og Thief 1 og 2) på moderne hardware, men det pleier å hjelpe å oppdatere en eller annen video driver. Ellers er dette forumet å sjekke for alle problemer med å kjøre disse spilla. De har nesten garantert løsninga du er ute etter.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Amen til TTLG-linken, har funnet masse hjelp og tips der til kremen av Looking Glass/Ion Storm-spillene.
Hva System Shock 2 angår så mener jeg at jeg har en XP-patch til det her et sted... skal sjekke.

- Multithreaded/XP Fix. For fullversjonen patchet til å inkludere multiplayer. Skal visstnok fikse enkelte XP-relaterte problemer.
- XP Troubleshooting Tips. Litt kort info om ting som har hjulpet andre til å kjøre SS2 under XP.
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Ikke helt nei. De sjekker litt løst om ting fortsatt er i salg og om de ikke er det så legger de det ut. Hvis de så får beskjed fra eierene om å gi faen fjerner de linken. De lave hundene er ikke en god indikator for hva som er abandonware.
 
Topp