Tales of Symphonia...

#1
Er det noen som har importert ToS til GameCube? Har veldig lyst på et RPG til GC, og liker mangastilen i spillet. Virker den seneste utgaven av FreeLoader med dette spillet? Og en ting til; vil FL på noen måte "skade" GC-maskinen?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#8
Det funket helt fint å ha både PAL-saves og Skies of Arcadia Legends NTSC-saves på mitt gamle Nintendo-minnekort.
 
#9
Man kan ha PAL og Amerikansk NTSC på samme kort, men ikke blande inn japansk NTSC. Siden dette bruker et helt annet språksystem og hele den pakka krasjer det emd både amerikansk NTSC og europeisk/australsk PAL.
 
#10
Så det er ikke nødvendig å kjøpe et nytt minnekort? Hvordan kan jeg finne ut om f.eks Baten Kaitos vil virke med FreeLoaderen når det kommer ut i USA i november? :)
 
#11
Ja, det skal gå greit minnekortmessig. Så lenge du ikke blander inn japanske saver så skal alt gå veldig greit. Australsk PAL kan også lagres på samme minnekort.

Jeg er dessverre ikke sikker på om du kan sjekke om Baten Kaitos vil fungere, men du kan med relativt stor sikkerhet tro det. F-Zero GX Jap er det eneste spillet jeg husker at har hatt problemer med Freeloader.
 
#13
Jeg har forhåndsbestilt dette spillet fra dvdboxoffice.com, og fikk en mail i går som sa:

"Dear Eirik

Below is a copy of your order that is pending ."

Etter det sto det bare masse om shipping adress, product number ol. Betyr dette at spillet er sendt, eller?
 
#15
Det ser svært lovende ut, men tror nok jeg venter til PAL lanseringen. Er ikke så omågjør enda :)
 
#16
Fikk det i går. Har spillt i litt over fem timer nå, og er foreløpig noenlunde fornøyd. Deilig grafikk bortsett fra på world map-en, og et spennende kampsystem. Litt irriterende at voiceactingen er ganske dårlig, men denne går det an å slå av, så man får en FFIX-lignende dialog. Også litt irriterende at foreløpig ligner historien veldig på FFX-sin.

Edit: Og ja, freeloader funker flott med dette spillet.
 
#17
tror nok freeloader funker phett med de fleste spill.
finne ut om den virker med baten kaitos?
du får vell bare vente til det er ute, og lese på nettet.
de få spillene som ikke har funket hittil, ble jo raportert umiddelbart,
så jeg hadde ikke vært urolig om jeg var deg
 
#18
Jeg har også hatt dette høyt på ønskelisten i en stund nå, men kjøpte nettopp tre spill da jeg var i USA. Desverre var ikke ToS lansert på tidspunktet. Jeg har brukt Freeloader 1.06b hele tiden, og det har funket fint med alle spill, men jeg lurer på om den funker med NTSC US ToS også. Noen som kan svare meg på dette som bruker samme versjon som meg til ToS?
 
#20
Ahh.. det var fint. Da slipper jeg å tenke mer på det =)

Lastet forresten ned musikken for litt siden. Må ikke si jeg ble mektig imponert, men fin var den. Det meste var ganske kjedelig og repetetivt!